منظورتان کدام "ظرفیت" است آقای مدیر عامل؟ 

استقلال با بی‌تدبیری مدیریتش یکی پس از دیگری سرمایه های جوان خود را از دست می‌دهد و کسی پاسخگوی چرایی هدر رفتن این سرمایه ها نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،حامد فرضعلی بیک؛ سجاد آقایی بالاخره از استقلال جدا شد چون محمود فکری اعتقادی به او نداشت. فردین رابط در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد چون سرمربی خیلی به بازی او علاقه‌ای ندارد. سینا خادم پور نیز چنین وضعیتی دارد و بعید نیست طی روزهای پیش رو به تیم دیگری ملحق شود.

شاهین طاهرخانی هم چند ماه قبل به خاطر اینکه متوجه شد در تفکرات محمود فکری جایی ندارد، استقلال را ترک کرد.

داجلیری که در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی، در جمع آبی پوشان خودی نشان داد نیز تقریباً در این فصل محو شده و انگار وجود خارجی ندارد.

حتی سبحان خاقانی هم که توسط خود فکری بازی داده شد و در اولین حضور ثابت، اولین گل لیگ برتری‌اش را مقابل شهرخودرو به ثمر رساند،دیگر توجه چندانی را متوجه خود نمی‌بیند. او در مقطعی از زمان مصدوم بود اما بعد از بهبودی نیز خیلی جدی گرفته نشد. متین کریم زاده نیز چنین وضعیتی دارد و دیگر بازیکنان جوان استقلال نیز اکثراً تمرین شلوغ کن هستند و نقش دیگری را ایفا نمی‌کنند.

اینکه هر سرمربی علایق و تفکرات خودش را دارد، منطقی و قابل احترام است اما اینکه سرمایه‌های جوان استقلال دارند هرز می‌روند، موضوعی قابل تامل است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. امثال طاهرخانی مفت مفت از چنگ استقلال پریدند و قطعاً هواداران در آینده‌ای نه چندان دور بابت او حسرت زیادی خواهند خورد. بازیکن خوش استایل و با آتیه فصل قبل، حتی به صورت قرضی به تیمی دیگر نرفت تا سرمربی بعدی در صورت تمایل و علاقه از او بهره ببرد و این بسی مایه تاسف است.

سینا خادم پور که در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ به عنوان یکی از ۱۰ هافبک دفاعی برتر جوان دنیا شناخته و معرفی شد نیز احتمالاً مسیر طاهرخانی را خواهد پیمود چرا که در استقلال حتی ناشناخته‌ترین بازیکنان نیز حق فسخ قرارداد دارند(!) و معلوم نیست مدیران قبلی در زمان خود چگونه عمل کرده‌اند که مدتها است انگار باشگاه، سرباز بازیکنان است.

سرمربی محترم استقلال، یکی یکی جوان‌های آینده‌دار را فراری می‌دهد و از آن سو در باشگاه هم افرادی حضور دارند که حتی از توانایی چندانی در ارتباط با انتقال قرضی آن‌ها به تیم‌های دیگر نیز برخوردار نیستند. علاوه بر آن محمود فکری این هنر را داشته که بهترین بازیکنان فصل قبل نظیر ریگی، دیاباته، میلیچ و... را به حاشیه ببرد و از بازیکنان جدید نیز به بدترین شکل ممکن بازی بگیرد.

این‌ها را بگذارید کنار اظهار نظر اخیر جناب مددی که عنوان داشته استقلال "با همین ظرفیت" هم قهرمان می شود. منظورتان دقیقاً کدام ظرفیت است آقای مدیرعامل؟ به لطف تصمیمات و درایت محمود فکری، بازیکنان جوانی که می‌توانند پدیده باشند، سرخورده و فراری می‌شوند، میلیچ‌ها و ریگی‌ها سکونشین و نیمکت‌نشین می‌شوند، مظاهری‌ها و مرادمندها تحت فشار روحی، روز به روز توانایی‌هایشان تنزل می‌یابد و سایرین نیز یک روز خوبند و روز دیگر پایین‌تر از حد انتظار.

از این "ظرفیت" بد نیست به مهدی قایدی نیز اشاره کنیم که بیشتر از یک هفته تمرینات را تحریم و در آستانه حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی فصل، امیدها برای موفقیت تیم را کمرنگ می‌کند. همچنین بد نیست از فرشید باقری بگوییم که بالاخره معلوم نشده است که مدنظر آقای سرمربی قرار دارد یا نه!

در همین مصاحبه اخیر آقای مدیرعامل، یک مورد دیگر نیز جلب نظر می‌کند. وقتی وی می‌گوید با همین ظرفیت می‌توان قهرمان شد، یعنی از خرید نیم‌فصل خبری نیست؟! البته از او و همکارانش که تا اینجای کار فقط به نامه زدن به باشگاه‌ها بسنده کرده‌اند و چون "طبیعتاً" نه شنیده‌اند، ناامید شده‌اند، غیر از این نیز نمی‌توان انتظار داشت.

واقعاً مددی و رفقایش توقع دارند وقتی از همتایان خود درخواست می‌کنند بهترین بازیکنانشان را راهی استقلال کنند، همان ابتدا "بله" بشنوند؟!

حرف دیگری باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =