اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری پزشکی

نتایج تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری امروز ۹ اسفندماه اعلام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجوی ایران (ایسکانیوز)، چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ با رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر برگزار شد و نتایج نهایی ۱۹ مهرماه ۹۹ اعلام شد.

پس از اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت برای این دوره اجرا شد و آن دسته از داوطلبانی در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده بودند و یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده بودند، توانستند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از ساعت ۱۵ امروز شنبه ۹ اسفند ۹۹ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://www.sanjeshp.ir فعال خواهد شد.

پذیرفته شدگان باید از سه‌شنبه ۱۲ اسفند تا شنبه ۱۶ اسفند به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام در دانشگاه تمامی مدارک ثبت نامی، اعم از مدرک پزشکی عمومی، مدارک مربوط به طرح نیروی انسانی، خدمت نظام وظیفه، صلاحیت بالینی و در صورت پذیرش با استفاده از هر گونه سهمیه، مدارک مربوط به احراز آن سهمیه را به دانشگاه ارائه کنند.

داوطلبان در صورت عدم ثبت نام در موعد مقرر، جزء انصراف دهندگان محسوب خواهند شد و از شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی محروم می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =