عضو هیات علمی دانشگاه مازندران داور جایزه گلدن ترزینی شد

محسن موسوی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران به عنوان داور جایزه معتبر بین‌المللی گلدن ترزینی Golden Trezzini Awards در کنار معماران مطرح بین‌المللی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن موسوی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران به عنوان داور جایزه معتبر بین‌المللی گلدن ترزینی Golden Trezzini Awards در کنار معماران مطرح بین‌المللی هم‌چون دانیل لیبسکیند، ماریو بوتا، تویو ایتو و ... برگزیده شد.

       از حامیان رویداد  The Golden Trezzini Awardsمی‌توان به ارگان‌هایی از جمله دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه روسیه در سن پترزبورگ، سفارت روسیه در سوییس، سفارت سوییس در روسیه، انجمن معماری مسکو، اتحادیه معماران روسیه، دانشگاه معماری و مهندسی عمران سن پترزبورگ، انجمن جهانی سن پترزبورگ، اداره گردشگری دبی و ... اشاره کرد.

       گفتنی است، این رقابت  به ارزیابی و ترویج پروژه‌های برتر طراحی و معماری معاصر می‌پردازد و هدف آن ایجاد یک جامعه جدید از متخصصان  و هنرمندان است که حرفه معماری را با دانشگاه، جامعه و رسانه همراه می‌کنند.

       این نکته نیز حائز اهمیت است که آثار برگزیده، در بخش گرافیک موزه سن پترزبورگ و نمایشگاه سالانه قلعه پیتر و پاول به نمایش گذاشته خواهند شد.

       شایان ذکر است، این رویداد هر سال یک‌بار در سن ‌پترزبورگ برگزار می‌شود و پروسه داوری آن از ۱۵ اکتبر تا ۱۵ نوامبر می‌باشد. از داوران مشهوری که هرساله این رویداد بزرگ را مورد ارزیابی خود قرار می‌دهند می‌توان به ماریو بوتا از سوییس، تویو ایتو از ژاپن، دانیل لیبسکیند از آمریکا، ریکاردو بوفیل از اسپانیا، ماسیمیلیانو فوکساس از ایتالیا و چندین معمار مطرح دیگر اشاره کرد.

کد خبر: 1090068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =