سومین جلسه مسئولان امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

سومین جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مسئولان امور زنان و خانواده در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور سروری مجد و فیاض بخش به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سومین جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی با نمایندگان استانی امور زنان و خانواده در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت مجازی و با حضور علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی و نفیسه فیاض‌بخش مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده و دیگر اعضا برگزار شد.

سروری مجد در این جلسه با تأکید بر اهمیت برگزاری نشست های هم اندیشی، گفت: این نشست ها کمک می کند تا تجربه مدیران در استانهای مختلف به اشتراک گذاشته شده و قابلیت الگوگیری برای سایر استانها وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی، گفت: معرفی و انتقال تجربیات بانوان موفق، نیکوکار و شخصیت های انقلابی و فداکار می تواند بسیار مؤثر باشد که در این زمینه معرفی برگزیدگان جایزه جهانی گوهرشاد در 4 دوره گذشته پیشنهاد می شود.

فیاض بخش نیز در این جلسه با اشاره به تأکید دکتر طهرانچی مبنی بر تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه مسأله محور، گفت: این دانشگاه یک مجموعه بزرگ علمی و پژوهشی است که می تواند در جهت حل مشکلات و مسائل کشور گام بردارد.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده افزود: در راستای تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه حل مسأله، لازم است مسئولان امور زنان و خانواده با شناسایی ظرفیت ها و چالشهای استان، تدابیری به منظور حل مشکلات استان در مسائل زنان و خانواده توسط دانشگاه آزاد اسلامی بیندیشند.

وی با اشاره به برگزاری دوره ملی بینش مطهر در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: کتابهای شهید استاد مرتضی مطهری در این دوره تدریس می شود. این کتابها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پیشنهاد می شود برای کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان واحدها در اولویت مطالعه قرار بگیرد.

فیاض بخش در پایان بر اجرای طرحهای پژوهشی درخصوص اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده شهدا به منظور زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت تأکید کرد.

در این جلسه که با حضور مسئولان امور زنان و خانواده استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، مسئولان برخی استان ها ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان متبوع خود، به ارائه توضیحاتی درخصوص ظرفیت‌ها، آسیب‌ها و چالش‌ها پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090098

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =