پیگیر جذب شهریار مغانلو هستیم/ نیم فصل دوم مثل رانندگی در شب است!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهریار مغانلو یکی از بازیکنان مدنظر ما است و باشگاه هم بحث جذب او را پیگیری می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با سایپا گفت: جا دارد قهرمانی نیم فصل که جزو اهداف کوتاه مدت ولی با ارزش ما بود را به روح علی (انصاریان)، مهرداد (میناوند) و سه هواداری که از دست دادیم، تقدیم کنیم. این قهرمانی باید با یک پایان خوب تمام شود. کار ما از حالا سخت‌تر می‌شود. بازی در نیم فصل دوم مثل رانندگی در شب است که باید نهایت دقت را داشته باشیم. کوچک‌ترین اشتباه شما را تنبیه و از مسیر قهرمانی دور می‌کند.

وی تصریح کرد: باید با تمرکز بیشتر کار را پیش ببریم چون سرعت و شتاب به کارمان نمی‌آید و باید تمرکز کنیم. بعد از دو روز استراحت پس از بازی با گل گهر، بازیکنان از نظر ذهنی و جسمی بازسازی شدند. هفته قبل بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و با انگیزه بودند. ان شاءالله این تلاش را در بازی فردا ببینیم. کار سختی در لیگ داریم.

مربی پرسپولیس افزود: خودم دو سال در سایپا به عنوان مربی کار کردم. سایپا یک باشگاه با ساختار است. آنها تیم دونده و جنگنده‌ای هستند و با نهایت انگیزه مقابلمان ظاهر می‌شوند. سعی می‌کنیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مطهری تاکید کرد: درباره نقل و انتقالات خیلی از ما سئوال می‌شود. باید بگویم بحث نقل و انتقالات برای هواداران مهم است ولی برای کادر فنی مهمتر. لیستی را به باشگاه داده‌ایم و باشگاه هم پیگیر است. وظیفه باشگاه است که پیگیر این لیست باشد. ما در چهار جام شرکت می‌کنیم و شرایط سختی خواهیم داشت. مهم است که در دو سه پستی که نیاز داریم بازیکن جذب کنیم.

وی در خصوص رمز موفقیت پرسپولیس یادآور شد: مهمترین نکته تیم ما همدلی و یکدستی بود. همه یک هدف مشترک یعنی قهرمانی را دنبال می‌کنیم. بازیکنان ما متعهدانه به وظیفه خود عمل کرده‌اند. آنها سعی می‌کنند بهترین شرایط را داشته باشند. کادر فنی هم تمام وقت در اختیار بچه‌ها هستند. در این مجموعه همه به نحو احسن وظایف را انجام می‌دهند تا منجر به قهرمانی آخر فصل شود.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: برای بازی با سایپا مصدوم و محروم را نداریم. تا این لحظه پنجره نقل و انتقالات باز نشده است و احتمالاً ترابی را در اختیار نداریم. اما شاید تا فردا اتفاقات دیگری رخ بدهد.

مطهری درباره احتمال جذب شهریار مغانلو گفت: یکی از بازیکنان مدنظرمان شهریار مغانلو بوده است. باشگاه در حال پیگیری است. امیدواریم باشگاه شهریار را جذب کند. بازیکنانی که انتخاب می‌کنیم باید کاراکتر قهرمانی داشته باشند و جنگجو باشند. شهریار هم یکی از این نفرات است.

وی در خصوص بازی پرسپولیس با مس نوین در جام حذفی اظهار کرد: فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد و تیم‌های پایین جدول، تیم‌های صدر را شکست می‌دهند. مس نوین تیم قابل احترامی است. باشگاه مس سه تیم در رده‌های مختلف دارد. آنها ساختار دارند و برای فوتبال هزینه می‌کنند. هیچ مسابقه‌ای را آسان نمی‌گیریم. این تیم را رصد می‌کنیم تا بیشتر بشناسیم و در جام حذفی موفق باشیم. باید تیم خودمان را هم تقویت کنیم.

مطهری درباره توقف پرسپولیس در بازی رفت با سایپا، گفت: دنبال عذر و بهانه نیستیم. در آن بازی هم از نظر فنی نمایش خوبی داشتیم ولی نتوانستیم از فرصتها استفاده کنیم. آن روز شرایط زمین مسابقه کارمان را دشوار کرد. سایپا می‌خواهد از ما امتیاز بگیرد و ما هم باید برنامه‌های مختلفی داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =