سرنوشت تکراری صنعت نفت آبادان/ پول مانع مدعی بودن می شود؟

صنعت نفت آبادان امسال در نیم فصل اول جز مدعیان بود اما اواخر کار نتوانست نتایجی که باید را کسب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-سارا طاووسی؛ عملکرد صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول به خصوص هفته‌های ابتدایی همه را شگفت زده کرده بود تا جایی که یکی دو هفته این تیم صدرنشین جدول بود و در باقی موارد نیز دومی و سومی را برای خود کرده بود اما به خاطر پاره‌ای از مشکلات نیم فصل اول را با رتبه پنجمی پشت سر گذاشت.

سرنوشت تکراری صنعت نفت 

سرنوشت برای صنعت نفت آبادان تکراری رقم  خورده است؛ زیرا صنعت نفت فصل پیش هم در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشت اما به خاطر مشکلات مالی و عدم تمرکز نیم‌فصل دوم را به کل از دست دادند و گویا امسال هم قرار است این اتفاق برای آنها رقم بخورد. این تیم از نظر فنی کیفیت بالایی دارد اما زمانی که مشکلات اساسی حل نشود بازیکنان نمی توانند آن طور که باید روی مسائل فنی تمرکز کنند. در همین خصوص با مدیر فنی و سرمربی صنعت نفت آبادان صحبت کردیم.

حتی تساوی با پیکان ما را از کورس عقب خواهد انداخت 

علی فیروزی در مورد پیش بینی اش از بازی با پیکان و شرایط صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم گفت: بازی با پیکان قطعا برای پیروزی وارد زمین می شویم چرا که مثل بازی رفت میخواهیم نیم فصل دوم را با کسب حد اکثر امتیاز  برای باقی ماندن در کورس بالای جدول شروع کنیم. البته با تمام احترامی که برای تیم شایسته پیکان تهران ومربی شایسته آنها قائل هستیم.
حتی مساوی در این دیدار ما را از کورس دور خواهد کرد.ما مدعی کسب سهمیه هستیم و این چیزی است که هواداران ما انتظار دارند، درست است که این انتظار خیلی زیادی است اما صنعت نفت آبادان نشان داده که لیاقتش را دارد. اگر از لحاظ مالی هوای این تیم را داشته باشند و بچه ها از لحاظ روحی روانی در سطح بالایی باشند با توجه به کیفیت فنی که صنعت نفت دارد می توانیم امسال جایگاه بسیار خوبی را کسب کنیم. در خصوص پنجره نقل و انتقالات نیز باید بگویم که به زودی این مشکل را حل خواهیم کرد تا بتوانیم جان تازه ای به تیم تزریق کنیم.

تمام مشکلات را به خاطر مردم آبادان تحمل کردیم

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان نیز در این باره گفت: ما امسال تمام سعی مان را کردیم که یک تیم مدعی داشته باشیم چون هواداران صنعت نفت عاشق این تیم ریشه دار هستند. ما تمام مشکلات را به خاطر مردم آبادان تحمل کردیم اما انشاالله مسئولان هم به داد این تیم برسند تا عملکرد خوبی در نیم فصل دوم داشته باشیم.
تیم های نفتی بر خلاف اسمشان همیشه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و نفت مسجد سلیمان هم درگیر این موضوعات است.
با توجه به مدعی بودن استقلال، پرسپولیس و سپاهان قطعا کار برای صنعت نفت آبادان در ادامه راه دشوار خواهد شد اما آن ها نیم نگاهی به قهرمانی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =