ترابی مجوز نگرفت/ مصدوم پرسپولیس به ترکیب رسید

محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات زمستانی باعث شده تا مهدی ترابی مجوز بازی برای دیدار امروز مقابل سایپا را نگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از امروز دوشنبه آغاز می‌شود که پرسپولیس به عنوان قهرمان دور رفت این بازی‌ها به مصاف سایپا در ورزشگاه آزادی می‌رود.

سرخپوشان پایتخت در حالی نخستین بازی دور برگشت را برگزار می‌کنند که تمام بازیکنان خود را در تمرینات روزهای اخیر در اختیار داشتند. محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش این تیم با رهایی از بند مصدومیت به آمادگی کامل برای حضور در قلب دفاع این تیم کنار سیدجلال حسینی رسیده است.

از این رو یحیی گل محمدی بار دیگر از این دو بازیکن در کنار مهدی شیری و سعید آقایی استفاده می‌کند تا ترکیب چهار نفره خط دفاعی پرسپولیس مشخص باشد.

پرسپولیس که تاکنون در نقل و انتقالات زمستانی تنها توانسته، مهدی ترابی را جذب کند به دلیل محرومیت این باشگاه از سوی فیفا موفق به ثبت قرارداد این بازیکن نشده است تا برای سرخ‌ها در مقابل سایپا بازی کند.

همچنین کمال کامیابی نیا که چند بازی خیلی خوب در قلب دفاع پرسپولیس انجام داده بود به دلیل ترافیک خط میانی سرخ‌ها نمی‌تواند در جمع یازده مرد یحیی برای بازی امروز باقی بماند.

از این رو گل محمدی قصد دارد احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و سیامک نعمتی را در خط میانی خود بازی دهد تا آنها برای امید عالیشاه و وحید امیری که خط حمله تیمشان را مقابل نارنجی پوشان تشکیل می‌دهند خلق موقعیت کنند.

یحیی در حالی تیمش را روانه بازی با سایپا می‌کند که به دلیل عملکرد ضعیف مهاجمان تخصصی خود از آنها قطع امید کرده است تا چشم به درخشش هافبک‌های خود در امر گلزنی داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۲۵ امروز میزبان سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =