اعلام نتایج سطح‌بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در فروردین ماه ۱۴۰۰

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد: تاکنون حجم بالایی از اطلاعات مراکز رشد کشور در سامانه ارزیابی و سطح‌بندی مراکز رشد بارگذاری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرایی شدن فرآیند سطح بندی مراکز رشد، گفت: در راستای حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و ارزیابی وضعیت عملکردی این مراکز و همچنین در جهت اهداف عالی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه و به منظور ایجاد مراکز رشد تخصصی ذیل سراهای نوآوری، سطح بندی این مراکز در دست بررسی است.

وی ادامه داد: تاکنون حجم بالایی از اطلاعات مراکز رشد کشور در سامانه ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد بارگذاری شده که شامل بیش از ۱۰۰۰ قرارداد هسته/واحد فناور و شرکت دانش بنیان، محصولات تولیدشده در مراکز رشد، درآمدها و هزینه های صورت گرفته در این مراکز، دوره های برگزار شده در حوزه کسب و کار و زیرساختارهای فناوری می شود.

 دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: براساس اطلاعات به دست آمده و ارزیابی ها، نتایج سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد در فروردین ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی دقیق مراکز رشد در واحدهای دانشگاهی کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت های این مراکز شناسایی شده و جهت رفع آنها از طریق فعالیت های توانمند سازی مدیران مراکز رشد و حمایت مالی اقدام کرد. از سوی دیگر شناسایی مراکز رشد فعال به ایجاد سراهای نوآوری کمک می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =