پذیرش نخستین محقق پسادکتری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

اولین پژوهشگر پسا دکترا در رشته مهندسی علوم دامی-گرایش تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، پذیرش و فعالیت تحقیقاتی خود را آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در راستای بهره گیری بهینه از توان علمی محققان، اولین پژوهشگر پسا دکترا در رشته مهندسی علوم دامی-گرایش تغذیه دام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، پذیرش و فعالیت تحقیقاتی خود را آغاز کرد.

بهاره بنی طالبی افزود: نصیر لندی، بعنوان اولین پژوهشگر این دوره تحقیقاتی، از ابتدای اسفند ماه سال جاری به مدت ۱2 ماه در رشته مهندسی علوم دامی-گرایش تغذیه دام با هدایت و راهنمایی فرشید خیری دانشیار و عضو هیات علمی گروه مهندسی علوم دامی و شیلات این دانشگاه مشغول فعالیت و پژوهش شده است.

وی یادآور شد: این پژوهشگر قرار است در زمینه  اثربخشی پپتیدهای زیست فعال مشتق شده از تخم پنبه بر عملکرد، خصوصیات لاشه، فعالیت ضد اکسندگی تام سرم خون، فعالیت ضد اکسندگی دستگاه گوارش، جمعیت میکروبی ایلئوم، توسعه دستگاه گوارش و میزان ترشح زیموژن ها در جوجه ها گوشتی، فعالیت و نتایج حاصل از پژوهش های خود را در مجلات علمی معتبر منتشر کند.

 از جمله شرایط ورود به دوره پسا دکتری پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، داشتن مدرک دکتری تخصصی (Ph.D) است و از اتمام دوره دکتری تخصصی بیش از ۵ سال نگذشته باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090235

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =