استادان ۲ درصد برتر جهان در واحد شهرکرد تجلیل شدند

در مراسمی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد، از ۱۳ دانشمند استان چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات شهرداری شهرکرد تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این آئین از ابراهیم رحیمی استاد تمام رشته دکتری تخصصی بهداشت مواد غذایی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حسن ممتاز استاد تمام رشته دکتری تخصصی میکروبیولوژی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، عبدالله قاسمی پیربلوطی استاد تمام رشته دکتری تخصصی گیاهان دارویی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس و حامد سقایی استادیار و عضو هیأت علمی گروه مهنسی برق دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به عنوان دو درصد دانشمندان برتر جهان تجلیل شدند.

شهردار شهرکرد در این مراسم با بیان اینکه اگر بخواهیم این شهر را به عنوان مدل توسعه منطقه‌ای و یک منطقه نمونه معرفی کنیم باید از ظرفیت دانشمندان استفاده کنیم، اظهارداشت: در دوره جدید فعالیت شهرداری، کلیۀ طرح‌ ها و پروژه ‌های شهر با مطالعات دقیق‌تر و با بهره‌گیری از دانش متخصصان انجام و در این رویکرد آمادگی هرگونه همکاری با دانشمندان و متخصصان را داریم.

بهادر عبدالغنی گفت: اصلی‌ترین دغدغه ما این است که دانشگاه و دانشگاهیان را با شهرداری پیوند و درگیر مسائل توسعه شهری کنیم، افزود: در بحث توسعه نیاز به اجماع فکر دغدغه‌مندان امر توسعه داریم.

 وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید از ظرفیت و استعدادهای نهفته و اساتید و دانشمندان استفاده کند، بیان کرد: شهرداری شهرکرد آمادگی دارد از پیشنهادات ارزشمند دانشمندان و دانشگاهیانی که بتوانند در امر توسعه شهری و رفع مشکلات کمک کنند، بهره‌مند شود.

اضافه می شود: دانشمندان دو در صد برتر جهان از سوی مؤسسه اسکوپوس و براساس شاخص کامپوزیت C  و ۶ شاخص مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =