فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی و نوار شمالی و دامنه های البرز 

پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور، در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال فارس، جنوب اصفهان و در اواخر وقت دامنه‌های جنوبی البرز بارش خواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان جنوبی، پاره‌ای از مناطق خراسان رضوی، شمال کرمان، یزد، همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فردا در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد، پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور، در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال فارس، جنوب اصفهان و در اواخر وقت دامنه‌های جنوبی البرز بارش خواهیم داشت.

جمعه با تقویت سامانه این سامانه بارشی، گستره بارش‌ها علاوه‌بر مناطق ذکر شده به شمال شرق کشیده خواهد شد. در نیمه شرقی نیز وزش باد شدید رخ می‌دهد. روز شنبه هم برای شمال شرق بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فردا دمای هوا در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد افزایش و طی فردا تا اوایل وقت پنجشنبه و جمعه بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد همچنین جمعه تا شنبه در شمال شرق و شرق کشور دما بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =