اولین همایش علمی و جشنواره موزه‌های دانشگاهی کشور برگزارمی‌شود

اولین همایش علمی و جشنواره موزه‌های دانشگاهی کشور به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در سه بخش رقابتی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، به منظور برداشتن گامی مفید در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ موزه‌های دانشگاهی کشور، اولین همایش علمی و جشنواره موزه‌های دانشگاهی کشور را در سه بخش رقابتی، نمایشگاهی و همایش علمی و با موضوعات فیلم مستند (حداکثر ۳۰ دقیقه)، عکس، نقاشی و طراحی برگزار می‌کند.

در این همایش، ضمن بررسی علمی این موضوع و مشارکت دادن جامعه علمی در ارتقای کمی و کیفی موزه‌های دانشگاهی، زمینه توسعه نظری و عملی موزه‌های دانشگاهی کشور نیز فراهم خواهد شد. موزه‌های دانشگاهی و کارکردهای آن در جهان معاصر، موزه‌های دانشگاهی و گردشگری علمی- فرهنگی، موزه‌های دانشگاهی و مدیریت شهری، موزه‌های دانشگاهی و توسعه پایدار، نقش موزه‌های دانشگاهی در ارتقای علمی و فرهنگی دانشگاه و موزه‌های دانشگاهی و روابط بین‌المللی از محورهای این همایش است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و جهت ثبت‌نام به سامانه همایش به آدرس unmuseums.ut.ac.ir مراجعه و با توجه به محورها نسبت به ارسال مقاله در سامانه همایش اقدام کنند.

فرصت ارسال آثار به این همایش تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری است. همایش از روز دوشنبه ۲۸ تا پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و آئین اختتامیه در روز پایانی جشنواره و همایش صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است، مقالات پذیرفته شده در همایش با کد اختصاصی ۰۰۲۰۱-۳۲۰۳۶ در ISC نمایه داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =