کمک بلاعوض برای تأمین مسکن و لوازم خانگی زلزله‌زدگان سی‌سخت

معاون بنیاد مستضعفان جزئیات کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان برای تأمین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دنا و منطقه سی‌سخت را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محسن منصوری با اشاره به کمک‌های اخیر بنیاد مستضعفان به زلزله زدگان شهرستان دنا و منطقه سی سخت اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه اخیر در منطقه سی سخت و شهرستان دنا و تخریب منازل و لوازم خانگی برخی از ساکنان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث و بازسازی منازل آسیب دیده و لوازم خانگی تخریب شده خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در این مناطق، بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را به صورت بلاعوض پرداخت کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: بر اساس آمار ارسالی از سوی سازمان بهزیستی، در این حادثه تلخ، ۴۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به طور کامل تخریب شده، ۲۲۸ واحد مسکونی نیازمند تعمیر و بازسازی است و لوازم خانگی بیش از ۲۵۰ خانوار تحت پوشش نیز تخریب کامل شده و یا بخشی از آن تخریب شده است.

وی گفت: بنیاد مستضعفان بر همین اساس برای تمامی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که منازلشان به صورت کامل تخریب شده، ۲۰ میلیون تومان بلاعوض، برای خانه‌های نیازمند تعمیر ۱۰ میلیون تومان و برای تأمین لوازم خانگی نیز ۱۰ میلیون تومان و ۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرد.

به گفته منصوری، بنیاد مستضعفان علاوه بر این کمک‌ها، سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از این زلزله را تأمین خواهد کرد و در روزهای ابتدایی این حادثه نیز یک محموله امدادی معیشتی را برای زلزله زدگان سی سخت ارسال کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =