دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام امشب وارد ایرانشهر شده و عصر فردا در این دانشگاه به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد ابراهیمی اظهار کرد: همزمان با برگزاری یادواره شهدای روحانیت (شیعه و سنی) جنوب استان سیستان و بلوچستان پیکر مطهر یک شهید گمنام وارد ایرانشهر می‌شود و امشب در مسجد جامع آل رسول(ص) میهمان مردم این شهرستان است.

وی اضافه کرد: پیکر پاک این شهید گمنام عصر فردا پنج‌شنبه از مصلای فاطمه‌الزهرا(س) تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر تشییع و در این مکان به خاک سپرده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر ادامه داد: مراسم شام غریبان شهید نیز با قرائت دعای کمیل  بر سر مزار این شهید برگزار می‌شود. این شهید گمنام ۲۰ سال سن دارد و سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید و پس از نزدیک به ۴۰ سال پیکر این شهید در شرق دجله شناسایی شد.

 اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای زابل و زاهدان در استان سیستان و بلوچستان میزبان شهدای گمنام هستند.

هراچ هاکوپیان از شهدای ارامنه یکی از این قهرمانان (از حواریون انقلاب) هفت سال میهمان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان بود و به‌تازگی بعد از ۳۳ سال چشم انتظاری خانواده‌اش بعد از شناسایی به آغوش پدر و مادر پیرش بازگشت و از واحد زاهدان به اصفهان جلفا منتقل شد و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =