طرح ایجاد آزمایشگاه مرکزی در استان البرز اجرا می‌شود

سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: طرح تجمیع تجهیزات استان به‌صورت هدفمند مطرح شده و در چند جلسه کارشناسی بررسی و در هیئت رئیسه دانشگاه مصوب و درحال انجام است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد نصری از اجرای طرح ایجاد آزمایشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وجود تجهیزات آزمایشگاهی متنوع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و به‌منظور ایجاد فضایی استاندارد و با موقعیت دسترسی از خارج دانشگاه فضای مناسب هزارمتری با حدود ۱۰ اتاق مستقل آزمایشگاهی به این امر اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: هدف از ایجاد آزمایشگاه مرکزی ارائه سرویس سریع و مورد نظر استادان، پژوهشگران، فناوران، دانشجویان و صنایع کوچک و بزرگ استان است. آزمایشگاه ایجادشده دارای بخش پذیرش بوده که پاسخگوی متقاضیان است و علاوه بر انجام آزمایش بخش تشریح جواب آزمایش نیز ایجاد خواهد شد.

سرپرست مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: کارگروه‌های تخصصی زیر نظر مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی استان و معاونت پژوهشی تشکیل و پیش‌بینی‌های زیرساختی و تهیه  BPهای مناسب برای راه‌اندازی این آزمایشگاه شکل گرفته است.

نصری اضافه کرد: تجمیع هدفمند تجهیزات با رویکرد ISO ۱۷۰۲۵، چیدمان مجدد دستگاه‌ها، ایجاد Clean Room، دفتر پذیرش، در مستقل از بیرون واحد و ... ازجمله برنامه‌هایی است که برای آزمایشگاه مرکزی مد نظر قرار گرفته است که پس از تصویب سازمان مرکزی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =