مدیریت مانکنی!

موبایل‌ها پر شده است از تیزر آهنگ جدید ساسی مانکن‌ و سوپراستار سینمای مستهجن. برخی جوک‌ ساختند، برخی تحلیل کردند، برخی در انتظار کلیپ اصلی‌اند و این وسط عده‌ای بی‌خبر از همه‌جا، درست‌ همان‌ها که باید بدانند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مسعود کیخا: «دکتر جون دکتر» کم بود پورن‌استارها هم اضافه شدند. پورن‌استارها می‌تازند و شما خوابید؛ آقایان «واسه همه تلاش‌هاتون مرسی.» برای شخصیتی مثل ساسی مانکن حرجی نیست، او تربیت می‌کند آنگونه که می‌خواهد،‌ می‌سازد آنچه باید و می‌تازد چون می‌داند که خوابید؛ او می‌شناسد مهم هم همین است که او می‌شناسد و شما نمی‌شناسید. معاون فرهنگی دانشگاه تهران می‌گوید «در جریان موضوع نیستم ما نسل قدیم هستیم و خواننده‌ای به نام ساسی مانکن را نمی‌شناسم.» آقایان نسل‌ها تغییر کرده است؛ باز جای شکرش باقی است که مجید سرسنگی می‌گوید «دوست دارم ببینم که اصل ماجرا چه بوده است.» برخی مسئولان که هیچ اهمیتی برای موضوع قائل نیستند. 

برزگواران نسل قدیم ناراحت نشوید اگر می‌گوییم خوابید. خوابید خواب، می‌خواهید رسانه را بایکوت کنید، می‌خواهید ناراحت شوید، بهتان بر بخورد یا نه خوابید. آن هم وقتی همه بیدارند.

مگر می‌شود از بین پنج معاون فرهنگی بزرگترین دانشگاه‌های تهران، تنها یک نفر موضوع را بداند، مهدی اقراریان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران البته هم کلیپ را دیده‌ و هم ساسی مانکن را می‌شناسد. اما فعلا برای انجام مصاحبه در این زمینه وقت را ندارد.

جنتلمن‌ وقتی به رقص درآورد و جنبش رقص در مدارس شروع شد هم خواب بودید و بدتر از آن بعدش هم خود را به خواب زدید؛ پس کی قرار است بیدار شوید؟ نمی‌توانید بگویید نیست، نمی‌توانید بگویید همه چیز گل و بلبل است، نه که نمی‌توانید دیگر نباید بگویید چون همه می‌دانند چه‌خبر است جز شما که خوابید. مسئول فرهنگی بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور که اساسا نه خواننده را می‌شناسد و نه از موضوع اطلاعی دارد. البته ادعا دارد که «می‌دانم یکی از خوانندگان مبتذل است اما این که چه آهنگی خوانده است را نمی دانم.» اما نکته مهم این است که شالچی معتقد است «پرداخت زیاد به این موضوعات باعث می‌شود که این دست از خواننده‌ها بولد شوند» مسئولان عزیز برایتان سوگند یاد کنیم که قضیه به قول شما بولد شده و فقط شما از آن اطلاع ندارید؟ ریز و درشت، همه فهمیده‌اند و شما را هنوز باید در لابلای جلساتتان پیدا کرد.

اینوری‌ها را می‌توان مجبور کرد که بگویند «معذرت می‌خواهم اگر گفتم رقص» اما نه دانش‌آموزان روی ویبره‌اند نه آهنگ‌ها تصادفی بر سر زبان‌ها جاری می‌شود. آنها بر جان بچه‌هایمان نشسته‌اند، آنها ذائقه بچه‌هایمان را به ابتذال کشانده‌اند و روی همان مانور می‌دهند و می‌روند.

آن سوپر استار معروف که گفتنش نه جایز است نه امکان دارد، تصادفی کنار یکی از پرمخاطب‌ترین آوزاه‌خوان‌های ایران نَایستاده، آنها رسانه را می‌شناسند و تاثیر آن را بر تغییر فرهنگ و هویت جوان‌ها را درک کرده‌اند و ما اینجا مانده‌ایم با نهادهایی عریض و طویل فرهنگی که نه می‌شناسند نه درک کرده‌اند نه اصلا می‌دانند چه خبر است؟ معاونی (محمد کهندل معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران جنوب) که تازه می‌گوید «کلیپش را بفرستید تا من هم ببینم موضوع چیست» می‌تواند برای قشر جوان آن هم دانشجو کار فرهنگی کند؟

ما با 5 معاون فرهنگی تماس گرفتیم و برایمان بس بود؛ قانع شدیم که نمی‌دانید اگر تا انتهای لیست هم تماس می‌گرفتیم همان جواب همیشگی را می‌شنیدیم «متاسفانه از موضوع اطلاعی ندارم و خواننده را هم نمی‌شناسم.» همانطور که از امان‌الله پیشوا معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شمال همین جواب را شنیدیم. 

قضایای اخیرِ آقای مانکن بمبی بود برای خودش، 2 روز است که خیلی‌ها حتی مشکل نان و آبشان را به بهانه این موضوع فراموش کردند و جوک و طعنه و تحلیل‌ها را دنبال می‌کنند. دیروز رقص بود؛ امروز پورن‌استار و فردا باید منتظر چه باشیم قطعا هرکه جواب این سوال را بداند آن مدیرانی نیستند که در خوابند!

انتهای پیام/

کد خبر: 1090371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =