واکنش فراز کمالوند به حضور در کادرفنی استقلال

سرمربی تیم شاهین بوشهر می‌گوید موضوع مدیریت فنی اش در استقلال را در رسانه‌ها خوانده است و اطلاعات زیادی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ با حضور فرهاد مجیدی در راس نیمکت استقلال گفته می‌شود فراز کمالوند که رابطه نزدیکی به سرمربی جدید آبی ها دارد، به عنوان مدیرفنی در این تیم مشغول به کار می‌شود. برای پیگیری این موضوع با فراز کمالوند تماس گرفتیم تا نظر او را جویا شویم. این مربی باتجربه در حالی که از شرایط تیم بوشهری بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، به خبرنگار ما گفت: «من این مساله را در رسانه‌ها خواندم و اطلاعات خاصی ندارم. آنقدر در شاهین بوشهر گرفتاری دارم که واقعا از این موضوعات رسانه ای بی اطلاع باشم».

از کمالوند دلیل عصبانیتش را پرسیدیم که او پاسخ داد: «واقعا دیگر از اتفاقاتی که در شاهین بوشهر رخ می‌دهد، ناراحت و خسته ام. متاسفانه 3 روز است از سوی شهرداری بوشهر پول به حساب باشگاه شاهین واریز شده اما باشگاه این پول را به بازیکنان پرداخت نکرده است.»

وی ادامه داد: «5 ماه است با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنیم. دیگر خسته شده ام. 5 ماه است دندان روی جگر گذاشتیم و روی وعده ها حساب کردیم اما حالا که پول آمده دوستان در باشگاه برای واریز آن به حساب اعضای تیم تعلل می‌کنند.»

سرمربی شاهین بوشهر همچنین گفت: «از سوی دیگر 5 روز است لیست بازیکنان مورد نظرم را به مسئولان باشگاه ارائه کردم اما هیچ اقدامی برای جذب آنها نکرده اند. انگار جریانی وجود دارد که دوست ندارد این تیم نتیجه بگیرد و هیچ اقدامی در راستای موفقیت شاهین انجام نمی‌شود. البته تمام این موضوعات را به شهردار محترم و ورزش دوست بوشهر اعلام کرده ام».

با شرایط موجود احتمالا به زودی کمالوند از شاهین بوشهر راهی استقلال شود و مدیریت فنی آبی ها را برعهده بگیرد.

انتهای پیام

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1090379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =