حالا تو مراقب باش!

فرهاد مجیدی در حالی برای سومین سال پیاپی از نیمه‌های فصل هدایت استقلال را به عهده گرفت که مربی قبل از او نتوانست از هواداران نمره قبولی بگیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- امیر کریمی (کارشناس و تحلیلگر فوتبال)؛ فرهاد مجیدی فصل مشترک جدایی شفر،استرا و فکری هست. برای سومین بار مجیدی عنان کار در رأس کادر فنی استقلال را در اختیار می‌گیرد، داستانی که شاید اینبار شرایط آن فرق می‌کند. مجیدی در شرایطی به استقلال برگشته که این تیم صرفا به لحاظ جدول شرایط بدی ندارد اما از ابعاد دیگر چه فنی چه حواشی موجود داخل باشگاه و بیرون آن شدیدا رنج می‌برد و نحیف شده. نکته ای که بار مسئولیت مجیدی را زیاد می‌کند چرا که او آگاهانه به دل این دریا زده و علاوه بر مسائل فنی باید بر بلبشوی ایجاد شده در داخل و خارج از تیم  وجود دارد هم فائق آید، مسئله‌ای که هم خود او می‌داند هم همراهان او و اینکه انتهای فصل شاید جایی برای خرده گیری یا بهانه ای برای او نخواهد ماند ودیگر خود را قربانی شرایط نمی تواند جلوه دهد.

قرارداد دو سال و نیم؟!!
اصولا این قراردادهای روی کاغذ برای مجیدی حکم اصلی را ندارند و او چه در زمان بازیگری چه سرمربیگری بیشتر به شرایط خود و دلایل خود توجه می کرده تا پایبندی صرف به قرارداد روی کاغذ. اما حالا که حداقل روی کاغذ این زمان برای او و تیمش در نظر گرفته شده بهتر هست افق دید مجیدی و هواداران این تیم به بلند مدت باشد تا اینکه صرفا برای موفقیت در این فصل روی او و تیمش حساب کنند، ضمن اینکه با این کار بار روانی روی دوش کادر فنی برداشته شده و به دور از حاشیه اجازه بازسازی حداقلی ساختار تیم را به آنها می‌دهد. البته در این راه و از ین منظر اگر مجیدی دوباره فیلش یاد هندوستان نکند و از استعفاهای ناگهانی و مجازی دست بردارد.

دلیل رفت و برگشت؟
اما اولین سوالی که مجیدی در عمل باید پاسخگوی افکار عمومی استقلال باشد اینکه دلیل استعفای یک هفته قبل از فینال حذفی او چه بوده؟ چرا که به نظر می‌رسید مشکلاتی که از طرف هیات مدیره و مدیرعامل وقت ایجاد شد دلیلی اصلی جدایی بوده، پس حالا دلیل بازگشت شما و کار کردن با همان سیستم معیوب چیست؟ احتمالا رفتن سعادتمند دلیل قانع کننده ای برای شما باشد، اما لازم به ذکر هست که ساختار هیئت مدیره و افراد مشغول در آن هنوز همان چینش را دارند، مشکلات تیم هنوز پابرجاست، هوادار همچنان بی صبر و طاقت تر از قبل هستند، پاشنه هیات مدیره همچنان روی همان در می چرخد که می چرخید، همان شکل کار و روال سابق، ماهیت داستان هنوز تفاوت خاصی نداشته. سعادتمند اگر رفته صرفا مسئولیت های محدود مدیرعاملی را برعهده داشته و اصل داستان به قوت خود باقیست. آقای مجیدی استقلال هنوز دست به گریبان خودزنی های داخلی هست، از فلان دسته هوادار تا فلان شخص در هیات مدیره حتی شاید فلان بازیکن در زمین. اینها را گفتیم که یادآوری کنیم که چه مشکلاتی در پیش دارید آقای سرمربی، این سومین حضور شما روی نیمکت هست، شمایی که نه قبل از استقلال و نه بعد از آن حتی در این چند صباح هیچ فعالیتی در این کسوت نداشته‌ای. آقای مجیدی مراقب باش نسوزی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =