کمالوند: خوشحالم با پیشنهاد پرافتخارترین تیم آسیا مواجه شدم

فراز کمالوند درباره ماجرای جدایی‌اش از شاهین بوشهر و شروع فعالیت در استقلال به عنوان مدیرفنی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فراز کمالوند درباره مخالفت باشگاه شاهین بوشهر با جدایی و حضورش در استقلال به عنوان مدیرفنی گفت: در ابتدا باید بگویم بسیار خوشحالم که با پیشنهاد همکاری پرافتخارترین تیم آسیا مواجه شدم و باعث افتخارم است که در این تیم بزرگ و در کنار هواداران خوب استقلال کار کنم. از طرفی فرهاد مجیدی رفیق ۲۵ ساله من است و بسیار خوشحال می‌شوم که بتوانم به این اسطوره باشگاه استقلال کمک کنم.

وی ادامه داد: به گواهی رسانه های معتبر و مدیران چند باشگاه لیگ برتری در یکماه گذشته من پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری برای سرمربیگری داشتم که به خاطر تعهدم به شاهین بوشهر آنها را نپذیرفتم. بارها با صدای رسا اعلام کردم که اگر باشگاه شاهین و مردم عزیز بوشهر راضی به جدایی ام نباشند، اهل نامردی نیستم و از این تیم جدا نمی‌شوم و همه شاهد بودند که پای حرفم هم ایستادم.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به مشکلات این تیم از ابتدای لیگ دسته اول فصل جاری گفت: من یک سوال از اعضای هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر دارم؛ آیا خواسته هایی که در این مدت داشتم را آنها اجابت کردند که حالا می‌خواهند مرا تحت فشار بگذارند؟ آیا خواسته های من به جز این بود که می‌خواستم شاهین به عنوان یک تیم ریشه دار در فوتبال سربلند باشد و به عزت برسد؟

وی تاکید کرد: من شهردار محترم و دلسوز بوشهر را به گواه می‌گیرم و هرآنچه را که ایشان بگوید قبول دارم، تا بحال هم فقط به خاطر ایشان و هواداران شاهین مانده ام اما تا دلتان بخواهد در این پنج ماه بعضی از افراد در کار ما کارشکنی کردند.

کمالوند در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در گذشته بارها به اعضای هیئت مدیره باشگاه شاهین و مردم خوب و خونگرم بوشهر ثابت کردم که رفیق نیمه راه نیستم. حتی همین حالا که پرافتخار ترین تیم آسیا به من پیشنهاد همکاری داده نیز اگر احساس کنم آنها رضایت قلبی ندارند، در شاهین می‌مانم. من دوست ندارم مثل خیلی از همکارانم با دلخوری و ناراحتی یکطرفه قراردادم را فسخ کنم و به تیم دیگری بروم؛ اما مدیران شاهین با مردم روراست باشند.

وی افزود: دوستان ما در هیئت مدیره باشگاه شاهین با مردم شفاف صحبت کنند؛ آنها بگویند آیا به وعده هایی که از ابتدای فصل داده بودند، عمل کردند؟ خواهشم از این عزیزان این است که به مردم بگویند من چه چیزهایی خواسته بودم. آیا خواسته هایم جز در راستای تقویت تیم و سربلندی و خوشحالی مردم بوشهر بود؟ آیا جز این بود که می‌خواستم شاهین را به لیگ برتر برگردانم؟ اگر بی خیال بودم و حرص و جوش تیم را نمی‌خوردم دلم نمیسوخت.

کمالوند گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم اهل نامردی نیستم و تا راضی نباشند شاهین را رها نمی‌کنم اما واقعیت این است که مشکلات بی‌شمار است.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1090442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =