فوت ۸۱ بیمار کووید-۱۹ در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آمار مرگ و میر طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: مجموع بیماران کووید- ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۷۰ نفر رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به تعداد مبتلایان گفت:از دیروز تا امروز جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۰۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود:مجموع بیماران کووید-‌۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۷۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید- ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۵۱۲ نفر رسید.

 سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. سه هزار و ۷۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۱ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۵۰۹ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است، افزود: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =