برگزاری رقابت دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی در واحد اسلامشهر

نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با رقابت 80تیم آغاز و با برتری 12تیم خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد اسلامشهر، دکتر اسداله بیات معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از برگزاری موفق کرسی‌های آزاداندیشی طی هفته جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی 80 تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در موضوعات مختلف با محوریت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در قالب تیم های موافق و مخالف ایده پردازی کرده و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ادامه داد: 320 دانشجوی فعال در قالب 80 تیم 4نفره توانستند ضمن تحقیق علمی در مقام مناظره و مباحثه دانش خود را آزمایش کنند.

وی اظهار داشت: نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی های آزاداندیشی با راهیابی ۱۲ تیم منتخب از واحد اسلامشهر با رای هیأت داوران به مرحله استانی که هفته آینده برگزار خواهد شد، به پایان رسید.

بیات، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مراکز علمی و آموزشی به ویژه اساتید و دانشجویان در اجرای کرسی‌های آزاد اندیشی را از اولویت های برنامه های معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد اسلامشهر دانست و افزود: امیدواریم نتایج حاصل از تجربیات برگزاری این دوره، منجر به ارتقای کیفیت و نشاط در محیط دانشگاه و همچنین ترغیب بیشتر اساتید و گروه های دانشجویی به مشارکت فعال در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دوره آتی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =