پیام دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت اولین سالگرد عروج معاون امور بین‌الملل

اعضای هیئت رئیسه، مدیران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، یاد و خاطره معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  اعضای هیئت رئیسه، مدیران و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت اولین سالگرد عروج مرحوم حسین شیخ‌الاسلام معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

در بخش ابتدایی این پیام آمده است: یک سال از ارتحال حسین شیخ الاسلام شخصیت برجسته، دیپلمات باسابقه جبهه مقاومت و معاون  امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی   می‌گذرد و در این مدت، فقدان ایشان به عنوان عنصری فعال در عرصه دیپلماسی مقاومت موجب خسرانی جبران ناپذیر شده و داغ این عزیز سفرکرده همچنان باقی است.

در این پیام مطرح شده است: مرحوم شیخ الاسلام به عنوان شخصیتی مومن، صادق و بی ادعا برای انقلاب اسلامی شناخته می‌شود که در طول حیات خود خدمات ارزنده‌ای به کشور و نظام اسلامی داشته و در عرصه دیپلماسی نیز فردی فعال و مدبر بودند. در روزهای نخست انقلاب اسلامی در تسخیر لانه جاسوسی نقش و اقدامات موثری ایفا کرد و پس از آن دوره با تلاش‌های خستگی ‏ناپذیر و ثمربخش در قامت دیپلماتی شجاع، زمینه شکل گیری جبهه مقاومت علیه زورگویان را در منطقه ایجاد کرد و در سال های اخیر نیز موجب اقدامات مهم و مثبتی در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دبیرخانه حمایت از انتقاضه بود.

در این پیام بیان شده است: به راستی مرحوم شیخ الاسلام را باید سردار دیپلماسی مقاومت نامید که در برهه‌های مختلف زمانی با ذکاوت، مجاهدت، دلسوزی و اخلاص کم نظیر در پیشبرد اهداف محور مقاومت در منطقه و همچنین بسط اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خدمات ارزنده ای به کشور داشت و مطمئنا نام نیک این انسان شریف و خدوم در یادها خواهد ماند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دانشگاه آزاد اسلامی، ایامی را که پذیرای حضور مرحوم شیخ الاسلام در منصب معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی بود، روزهای امیدبخشی برای تحول در این حوزه مهم می داند که به عنوان رکن دیپلماسی علمی دانشگاه شناخته می‌شد. دانشگاه آزاد اسلامی، یاد و خاطره سردار دیپلماسی جبهه مقاومت، مرحوم مهندس شیخ الاسلام را گرامی و به خانواده معزز وی تسلیت می گوید و اعلام می‌دارد که راه این دیپلمات ارزنده به جهت توسعه دیپلماسی علمی در منطقه را دنبال خواهد کرد.

در بخش پایانی این پیام بیان شده است: از خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای خانواده وی صبر و سلامتی مسئلت داریم. خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در اولین سالگرد عروج مرحوم  شیخ الاسلام معاون فقید امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090513

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =