استقلال تهران 1 - فولاد خوزستان 0/ برد شیرین فرهاد در گام نخست

تیم فوتبال استقلال که به تازگی کادر فنی‌اش را تغییر داده است در نخستین دیدار با فرهاد مجیدی موفق شد یک دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارد و اختلاف خود با صدر جدول را کمتر کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،حسن صانعی پور؛ ه در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید. تک گل بازی را ارسلان مطهری در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. استقلال با این سه امتیاز ۳۰ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. فولاد هم با ۲۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. بعد از جدایی فکری از استقلال هدایت آبی‌پوشان به مجیدی رسید تا او بعد از چند ماه دوباره به این تیم برگردد.

داور: کمیل غلامی کمک‌ها: محمد رضا ابوالفضلی – حسین مرادی – علیرضا طاهرخانی کمک داور اضافی ۱و۲: پیام حیدری – حمید حاج ملک ناظر: حسن کامرانی فر

با گزارش لحظه به لحظه اتفاقات مهم این بازی با ما همراه باشید..

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

ترکیب فولاد خوزستان: محسن فروزان،  عارف آقاسی، وحید حیدریه، صابر حردانی،  موسی کولیبالی،  محمد میری، محمد آبشک، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی،  فرشاد احمدزاده، لوسیانو پریرا

گل‌های بازی:

استقلال تهران: ارسلان مطهری P(دقیقه ۸۲)

فولاد خوزستان: -

کارت زرد:

استقلال تهران: مهدی قائدی(۳۳) محمد دانشگر(۴۵)

فولاد خوزستان: -

کارت قرمز:

استقلال تهران: -

فولاد خوزستان: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه۶: نفوذ محمد نادری از جناح  چپ به محوطه هجده قدم فولاد خوزستان که با ضربه مدافع فولاد سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطا نداشت و ادامه بازی را اعلام کرد.

دقیقه۱۰: پرتاب اوت آبشک به محوطه هجده قدم استقلال با ضربه دیاباته دفع شد و توپ برگشتی را پاتوسی با ضربه ای خطرناک از روی دروازه استقلال راهی اوت کرد.

دقیقه۱۶: خطای آرش رضاوند روی پریرا در پشت محوطه هجده قدم در جناح راست اتفاق افتاد که ضربه مستقیم و خطرناک پاتوسی را یزدانی با ضربه سر دفع کرد.

دقیقه ۲۰: پاس دقیق پاتوسی در پشت مدافعان استقلال به انصاری رسید و در حالی که مظاهری از دروازه خارج شده بود ضربه انصاری را موسوی در آستانه ورودبه دروازه کنترل کرد.

دقیقه۲۷: نفوذ آرش رضاوند به زمین فولاد که او توپ را به غفوری پاس داد و  غفوری در حالت نامتعادل توپ را به دیاباته رساند که تعلل او باعث شد انصاری توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه۳۸: اشتباه مدافعان  فولاد باعث شد تا غفوری توپ را قطع کرده و با پاس دقیق دیاباته را با محسن فروزان تک به تک نماید که ضربه مهاجم استقلال را دروازبان فولاد مهار کرد.

دقیقه ۵۸: ارسال سیداحمد موسوی به روی دروازه با ضربه سر شیخ دیاباته همراه شد ولی توپ او شدت لازم را نداشت و فروزان به راحتی ضربه او را مهار کرد.

دقیقه ۶۹: یک ضربه کاشته چسبیده به گوشه محوطه جریمه نصیب استقلال شد. مهدی قایدی این ضربه را به روی دروازه فرستاد که با ضربه سر شیخ دیاباته همراه شد ولی توپ مهاجم اهل مالی آبی پوشان با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: گل اول برای استقلال؛ ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نصیب استقلال شد که ضربه مهدی قایدی درون محوطه جریمه به دست موسی کولیبالی برخورد کرد و در ادامه نیز مدافع فولاد روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شد که داور بازی به سود استقلال اعلام ضربه پنالتی کرد. ارسلان مطهری پشت این توپ ایستاد و ضربه او به گوشه دروازه با وجود حدس درست فروزان به گل نخست استقلال تبدیل شد.

دقیقه ۸۳: ارسال حیدری در محوطه قدم به پریرا رسید و او شوت خطر ناک خود را راهی اوت کرد.

در حال تکمیل ...

کد خبر: 1090540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =