حوزه فناوری باید تحولگرایانه و با نگاه انقلابی مدیریت شود

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه فناوری باید تحولگرایانه و با نگاه انقلابی مدیریت شود و بستری برای زایش های جدید در فضای علمی و فناورانه باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این جلسه همچنین با ابلاغ احکامی از سوی محمد مهدی طهرانچی؛ رئیس دانشگاه آزاد، وحید ضرغامی به عنوان «قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری»  و لاله ملک نیا به عنوان «مدیر پروژه های نفتی» دانشگاه آزاد معرفی شدند.

دهقانی فیروزآبادی ضمن تشکر از زحمات شیرنگی، گفت: ایشان نزدیک به دو سال که در اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری کمک های بسیار خوبی در حوزه مشورتی و فناوری داشتند و از زحمات ایشان سپاسگذاریم. در حال حاضر نوروزیان به عنوان سرپرست در این معاونت به فعالیت خواهند پرداخت تا از تجربیات ایشان استفاده شود. حضور ایشان باعث ایجاد تنوع جدید در این حوزه خواهد شد.

وی افزود: حوزه فناوری، می بایست تحولگرایانه و با نگاه انقلابی مدیریت شود و بستری برای زایش های جدید در فضای علمی و فناورانه باشد. در دو سال اخیر که معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری شکل گرفته، ادبیات فناورانه ایجاد شده و می بایست ایده های نو و تجربیات جدید و ارزنده وارد معاونت شود.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: نوروزیان تجربیات خوبی در طرح های دانش بنیان دارند و امیدواریم در این حوزه مثمرثمر عمل کنند. از شیرنگی به خاطر زحمات خالصانه و خیرخواهی فراوانی که داشتند، تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه جلسه، شیرنگی با آرزوی توفیق برای سرپرست جدید اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری و ضمن تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته گفت: از دهقانی فیروزآبادی که نزدیک به دو سال به بنده اعتماد کردند، تشکر دارم و از همکاران و مدیران کل معاونت بابت زحمات و حمایت های که داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

نورزیان نیز با بیان اینکه یکی از دلایل پذیرش سرپرستی اداره کل اقتصاد دانش بنیان، حضور دهقانی فیروزآبادی در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری است، بیان کرد: دهقانی فیروزآبادی ادبیات جدیدی را وارد عرصه فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کرده اند و زیرساخت بسیاری مناسبی نیز در معاونت برای حرکت به سمت دانشگاه حل مساله ایجاد شده است.

وی افزود: ریل گذاری که در دانشگاه آزاد در حوزه فناوری ساخته شده، تحقق جامعه دانش بنیان را امکان پذیر ساخته است. هدف واقعی در حوزه فناوری ساختن یک جامعه دانش بنیان است که اقتصادش مبتنی بر دانش باشد. می بایست رویکردهای کلان را با توجه به این ریل گذاری تنظیم و اجرایی کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090548

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =