سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای «فیروزآباد» و «گرمسار» منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، سرپرستان واحدهای «فیروزآباد» و «گرمسار» را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای دکتر مهدی رستگاری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد و دکتر مهدی منصوری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به مهدی رستگاری آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

مهدی رستگاری دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت ورزشی ـ مدیریت راهبردی در سازمان های ورزشی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز میمند است که سوابقی از جمله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرین دشت، سرپرست معاونت آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، سرپرست حوزه پژوهشی و رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی میمند را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش های حسین قره داغی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به مهدی منصوری آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

 مهدی منصوری دارای مدرک دکتری تخصصی قارچ شناسی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار است که دارای سوابقی از جمله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، معاون پژوهشی، مدیر گروه و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090550

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =