دانشگاه آزاد اسلامی میزبان 35 درصد شهرستان‌های مجری برگزاری آزمون دکتری

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز آزمون دکتری 1401-1400 در سراسر کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی میزبان 35 درصد شهرستانهای مجری آزمون دکتری امسال با ظرفیت 30 هزار نفر داوطلب بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامتی داوطلبین در این آزمون، علاوه بر اعمال پروتکل های تعریف شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، دستور العمل ویژه ای هم از سوی مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه برای برگزاری آزمون در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد و واحدها ملزم به رعایت این دستورالعمل بودند. در استان خوزستان به صورت ویژه ای به این موضوع پرداخته شد و مرکز نظارت و بازرسی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات هم مامور نظارت بر برگزاری آزمون و رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی واحدها بودند.

وی با اشاره به تجربه گرانبهای دانشگاه آزاد اسلامی دربرگزاری آزمون های سراسری در طول چهل سال گذشته خاطرنشان کرد: در راستای این تجربه موفق هم اکنون مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به همراه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه یکپارچه بزرگ آزمون و آموزش را در کشور تشکیل داده است که با تجربه چهار دهه برگزاری آزمون، خود یکی از بهترین زیر ساخت ها، امکانات و شبکه ها را در این خصوص در کشور داراست.

مشاور برنامه ریزی و راهبردی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به همکاری بسیار خوب و صمیمی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی و سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون های سراسری اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با تجربه بسیار خوب خود در برگزاری این آزمون ها همیشه جز بهترین حوزه های برگزاری آزمون های سراسری بوده است.

رئیس مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به برگزاری آزمون های پزشکی اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی مرکز سنجش و پذیرش وزارت بهداشت بطور همزمان و طی یک اقدام هماهنگ، آزمون های علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی ، داروسازی و پیش درمانگاهی دامپزشکی در روزهای 14 و 15 اسفند به صورت سراسری در 17 واحد دانشگاهی برگزار کننده دوره های دکتری حرفه ای برگزار و علاوه بر این، آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بصورت سراسری هم در راستای بهبود کیفیت آموزش دامپزشکی به صورت متمرکز در 12 واحد دانشگاهی کشور برگزار شد.

وی افزود: اهتمام مرکز سنجش و پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه بر این بوده تا دانشجویان در نزدیکترین محل تحصیل خود در آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =