هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه پادگان‌ها از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیر سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای که صبح امروز(یکشنبه) در مرکز همایش امام علی(ع) شهرک امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انسانی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت کشور دارد و حضور جوانان پرشور توانمند و تحصیل‌کرده در نیروهای مسلح تحت عنوان سرباز موجب حفظ و تقویت بنیه دفاعی و امنیتی و تکمیل نیازهای مأموریتی نیروهای مسلح می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه سرباز، برخلاف گسترش روز افزون تهدیدها و دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران و خدمت سربازی در کشور فراهم آورده است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع هدف برگزاری این جشنواره را موجب ارتقای جایگاه سربازی دانست و گفت: تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلیل از تلاش ارزنده کارکنان وظیفه در اجرای ماموریت‌های نیروهای مسلح و همچنین افزایش منزلت اجتماعی خدمت وظیفه و تقویت ارتقاء جایگاه سربازی از جمله اهداف ما در برگزاری این جشنواره است.

امیر شعبانیان  در ادامه با تاکید بر اینکه محیط پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی های مسلح از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است.

امیر شعبانیان با اشاره به محورهای جشنواره جوان سرباز گفت: سرباز، دفاع، امنیت، اقتدار ملی، وظیفه شناسی، نظم، دین داری، سازندگی و تفکر بسیج از جمله محور های این جشنواره است.

وی افزود: در این مراسم از ۱۲ فرمانده نمونه، خانواده معزز ۵ شهید سرباز ، ۵ رده برتر در موضوع نگهداشت و برخورد مناسب با کارکنان وظیفه تجلیل می شود.

امیر شعبانیان خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری جوان سرباز با فراخوان توسط وزارت دفاع و با دریافت آثار فرهنگی و هنری در ۹ رشته شعر، فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی خط، کاریکاتور، خاطره نویسی، دلنوشته، کتابخوانی، مقاله نویسی با محوریت ۱۴ موضوع برگزار شد  و از بین ۱۱۸۰ اثر رسیده تعداد ۱۲۰ اثر منتخب و برگزیده از نیروهای مسلح پس از داوری آثار با حضور داوران برجسته و شناخته شده کشوری  برگزار که در نهایت تعداد ۲۷ اثر  بعنوان نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته انتخاب و از آنان تجلیل می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =