حکومت اسلامی امانتی در دست مسئولان کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز حکومت اسلامی امانتی الهی است که خداوند به ما داده است، لذا مسئولان باید در نگهداری از آن بکوشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت الاسلام آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز(یکشنبه) در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه الگوی جوانان ما حضرت علی اکبر (ع) است، اظهار داشت: به فرموده امام حسین(ع) شبیه ترین افراد به پیامبر اکرم(ص) حضرت علی اکبر بودند و کسانی می توانند شبیه این عزیزان باشند که دارای ویژگی های خاص اخلاقی و انسانی ازجمله راستگویی و صداقت باشند.

آقاچانپور امانت داری را یکی دیگر از ویژگی های  پیامبر اکرم(ص) دانست و افزود: امروز حکومت اسلامی امانتی الهی است که خداوند به ما داده است؛ لذا مسئولان باید در نگهداری از آن بکوشند. امروز سربازان و فرزندان این مرز و بوم نیز امانتی در دست ما هستند که بر ماست در نگهداری و بسترسازی رشد و نمو این عزیزان تلاش کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع استفاده از فرصت جوانی را بسیار مهم دانست و گفت: همه کسانی که وارد دوره سربازی در نیروهای مسلح می شوند با عزت و افتخار با آنها برخورد می شود؛ زیرا دفاع از کشور و نظام اسلامی از قداست خاصی برخوردار است.

آقاجانپور با بیان اینکه بزرگان دین ما یک شب نگهبانی را ارزشمند تر از سالها عبادت دانستند، گفت: فرصت سربازی مهلت بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی های جوانان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =