نمی‌توانند بین من و مجیدی را خراب کنند!

فراز کمالوند درخصوص دیدار شب گذشته دو تیم استقلال و فولاد که به برتری آبی‌پوشان به پایان رسید اظهار داشت: بازی سنگینی بود و برای آماده سازی هر چه بیشتر بچه ها فرصت زیادی هم نداشتیم اما لطف خداوند شامل حال ما شد و به هر صورت توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- شهروز مشتاق؛ فراز کمالوند درخصوص دیدار شب گذشته دو تیم استقلال و فولاد که به برتری آبی‌پوشان به پایان رسید اظهار داشت: بازی سنگینی بود و برای آماده سازی هر چه بیشتر بچه ها فرصت زیادی هم نداشتیم اما لطف خداوند شامل حال ما شد و به هر صورت توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. طی چند سال گذشته همواره استقلال در دیدارهای خود مقابل فولاد با مشکل مواجه می شد اما در این بازی توانستیم این طلسم را شکسته و حریف جنوبی را شکست بدهیم.

وی ادامه داد: در ۳۰ دقیقه اول خوب نبودیم و فولاد بهتر از ما بازی کرد اما از دقیقه ۳۰ به بعد با یک جابجایی در میانه میدان شرایط کار بهتر شده و در بین دو نیمه نیز بچه ها نسبت به شرح وظایف شان توجیه شده و فکر می کنم در نیمه دوم کاملاً مستحق کسب هر ۳ امتیاز بودیم چون کاملا تسلط داشتیم. با این حال نسبت به آن چیزی که برای بازی اول انتظار داشتیم خوب بودیم اما از ایده‌آل مان خیلی فاصله داریم.

کمالوند درباره اینکه در بازی شب گذشته اینطور برمی‌آمد که در کنار مجیدی حضور پررنگی داشته و تاثیرگذار ظاهر شده است گفت: اجازه بدهید یک مطلب مهم را عرض کنم آن هم بر اساس صحبت‌هایی که طی چند روز گذشته مطرح شده است؛ تصمیم گیرنده اصلی در استقلال فرهاد مجیدی است و هر کاری که من انجام می‌دهم با خواست و اراده ایشان است و هیچ کاری را بدون هماهنگی انجام نمی دهیم و هر کاری را که او بخواهد من انجام میدهم. ما دو رفیق ۲۵ ساله هستیم. من می‌دانم که از این به بعد یک سری حرفا حدیث ها شروع می‌شود تا میانه ما را به هم بزنند اما باید تاکید کنم که پرچمدار این تیم فرهاد مجیدی است و همه ما پشت سر آقا فرهاد هستیم.

وی یادآور شد: بنده به عنوان کسی که یک مقدار تجربه در این کار دارم با دعوت فرهادمجیدی به این تیم آمده ام اما خط مشی کلی تمرین، ارنج و سایر موارد را آقای مجیدی مشخص کرده و ما بر اساس چیزی که ایشان بخواهد سعی می‌کنیم تا اگر کاری از دستمان بر بیاید آن را انجام بدهیم.

مدیر فنی استقلال درباره اینکه به نظر می رسد جای یک نفر مثل او در این سالها روی نیمکت استقلال خالی بوده است تصریح کرد: این لطف شماست اما من توضیحاتم را دادم که این طور تلقی نشود که آقا فرهاد تحت تاثیر قرار بگیرد. ما همه کارمان با اجازه اوست و ایشان خط مشی را تعیین کرده و ما یکی از عوامل کادر ایشان هستیم.

کمالوند درباره اینکه آیا بعد از ۲ روز کار با تیم شرایط راضی‌کننده است یا خیر گفت: بله راضی کننده هست اما ایده‌آل نیست.

وی درباره اینکه طی ۴۸ ساعت چه اتفاقاتی رقم خورد که به این پیروزی منجر شد تاکید کرد: این بازی برای ما خیلی مهم بود چون فولاد درجدول به ما چسبیده بود و اگر خدای نکرده بازی را واگذار می‌کردیم خیلی برای ما بد میشد. ما کار خاصی نکردیم و لطف خدا بود اما فکر می‌کنم خود بچه ها یک مقدار انگیزه داشتند تا این بازی را ببریم، با این حال خیلی خوشحالم که ورود مان با کسب سه امتیاز همراه شد.

سرمربی سابق شاهین در مورد اینکه گفته بود می‌خواهد دلی از این باشگاه جدا شود و اینکه با چنین شرایطی سرانجام از جمع تیم بوشهری جدا شد یا خیر گفت: متاسفانه این اتفاق نیفتاد! من دوست داشتم آنها با جدایی من موافقت کنند اما در حقیقت بیشترین دلیل جدایی من فرهاد مجیدی بود چون احساس کردم دوست، برادر و رفیق ۲۵ ساله ام که طی این همه سال نفس به نفس با هم زندگی کرده ایم از من می‌خواهد تا به او کمک کنم و نتوانستم به او جواب رد بدهم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Sins IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
      0 0
      بسیار پخته و عالی