چگونه به نوجوان خود فرصت مخالفت بدهیم؟

برنامه رادیویی «مثبت 12» با محوریت آموزش والدین به منظور ایجاد فضای مخالفت در راستای تقویت قوه نه گفتن در آنها، از شبکه سلامت پخش می‌شود.

یه گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز،برنامه «مثبت ۱۲» به تهیه‌کنندگی فاطمه بی‌تقصیر در رادیو سلامت روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه به والدین آموزش می‌دهد که اجازه بدهند گاهی نوجوانان هم با آنها مخالفت کنند.

فاطمه بی‌تقصیر، تهیه کننده برنامه «مثبت ۱۲» در این باره توضیح می‌دهد: مسلماً هر برنامه‌ای بر مبنای اهدافی روانه آنتن می‌شود و برنامه «مثبت ۱۲» هم مستثنی از این موضوع نیست. این برنامه مختص والدینی است که فرزند نوجوان دارند و به آنها آموزش‌های لازم درباره رفتارهای نوجوانان داده می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: این برنامه با حضور دکتر مهسا ساداتی روانشناس کودک و نوجوان روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود. برای تهیه برنامه بدون تردید همراهی و همفکری لعیا باستانی مدیر گروه بهداشت و روان تاثیر زیادی داشته است.

بی‌تقصیر در ادامه یادآور شد: والدین می‌توانند اگر سئوالی درباره نوجوان شان دارند به شماره  ۳۰۰۰۰۱۰۲ در زمان پخش برنامه پیامک بدهند تا آنچه که لازم است درباره نوجوانشان بدانند، آموزش ببینند.

بر اساس این خبر، این برنامه روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه به این موضوع می‌پردازد که والدین اجازه دهند تا نوجوانان با آنها مخالفت کنند تا بتوانند نه گفتن را تمرین کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090593

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =