پرسپولیس پیگیر رفع محرومیت است

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه پرسپولیس پیگیر حل مشکل محرومیت از نقل و انتقالاتش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فریبرز محمودزاده درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تاکید کرد: این یک مبحث حقوقی است. با توجه به آرای کمیته انضباطی و تعیین وضعیت بابت پرونده‌هایی که سال هاست باقی مانده، پنجره تراکتور هم بسته بود اما با تضامین و پرداخت‌ها پنجره را باز کردند.

محمودزاده افزود: ما در کنار باشگاه‌ها و در تعامل با آنها هستیم ولی فدراسیون و سازمان لیگ هم با مشکل پرونده‌های باز مواجه است که مطالبات مردم و اشخاص حقوقی و حقیقی است.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره پرسپولیس یادآور شد: پنجره بین المللی پرسپولیس بسته بود ولی مسئولان این باشگاه تلاش کردند و ITC مهدی ترابی را هم گرفتند. در بخش داخلی هم پیگیر هستند تا مشکل محرومیتشان را حل کنند.

محمودزاده که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، درباره مهلت نقل و انتقالات زمستانی هم گفت: با توجه به بازه زمانی نیم فصل، نقل و انتقالات تا ۲۸ اسفند ادامه دارد و باشگاه‌ها می‌توانند حداکثر تا ۶ بازیکن جذب کنند. چون سهمیه لیگ برتر از ابتدای فصل معنا دارد، در نیم فصل چیزی به نام سهمیه لیگ برتری نداریم. باشگاه‌ها با فسخ دو طرفه یا اقاله می‌توانند بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کنند. حتی اگر بازیکنی جدید به یک تیم اضافه شده باشد، بازهم با رضایت طرفین می‌توانند قرارداد را فسخ کنند مشروط به اینکه همان سقف ۶ بازیکن رعایت شود و این اتفاق قبل از ۲۸ اسفند رخ بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =