بمباران گسترده «صنعاء» توسط سعودی‌ها/ وقوع انفجارهای متعدد

جنگنده های عربستان سعودی شهر «صنعاء» پایتخت یمن را بمباران کردند که به دنبال آن چند انفجار متعدد در این شهر به وقوع پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المیادین؛ جنگنده‌های عربستان سعودی همچنان به سلسله تجاوزات خود علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن ادامه می‌دهند. آخرین اخبار حاکی از بمباران شدید شهر صنعاء توسط سعودی‌ها است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های عربستان سعودی نقاط مختلف صنعاء را به شدت بمباران کردند. رسانه‌های یمنی اعلام کردند که به دنبال این حملات صدای چند انفجار شدید از شهر صنعاء به گوش رسیده است.

حملات تجاوزکارانه سعودی‌ها به پایتخت یمن در حالی است که نیروهای مقاومت این کشور همزمان پیروزی‌های متعددی را در نبرد استراتژیک شهر مأرب محقق ساخته‌اند. در همین راستا نیروهای یمنی موفق شدند کنترل بلندی‌های راهبردی «حمه ذیاب» واقع در شمال غرب مأرب را به دست بگیرند. این نیروها هم چنین کنترل بلندی‌های النضود در جبهه العلم در شمال مأرب را به دست گرفتند.

در جریان عملیات نظامی نیروهای یمنی علیه عناصر وابسته به دولت دست نشانده عربستان و ائتلاف متجاوز سعودی تعداد زیادی از این عناصر به هلاکت رسیده یا زخمی شدند. همچنین روز گذشته، منابع یمنی از ادامه درگیری‌های سنگین میان نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نیروهای وابسته به دولت دست نشانده سعودی خبر دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =