آغاز نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی ویژه دانشجویان استان مرکزی

نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی ویژه دانشجویان استان مرکزی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، نخستین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی ویژه دانشجویان در استان مرکزی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک آغاز شد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها بوده و برگزاری این رویداد ملی به همت و ابتکار معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گامی در راستای تحقق منویات رهبری خواهد بود.

حمید ترنج‌زر افزود: از آبان سال جاری و پس از ابلاغ برگزاری این رویداد به استان‌ها، اطلاع‌رسانی و در واحدهای دانشگاهی استان مرکزی آغاز شد و در نهایت ۲۸ گروه برای شرکت در این رویداد حول محورهای مشخص ثبت‌نام کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونا و برگزاری حضوری رقابت‌ها در نهایت ۱۲ تیم در موضوعات فرهنگی و اجتماعی از امروز ۱۷ اسفند در رقابت‌ها حضور یافتند که در نهایت سه گروه از استان مرکزی به مرحله کشوری راه خواهند یافت. از دانشجویان درخواست داریم که مسائل مورد نظر خود را در چارچوب قوانین و اخلاق بیان کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =