«فکری» زمان بی پولی استقلال سرمربی شد

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اشتباه حق اشتباه در دیدار جام حذفی مقابل پیکان را ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بهتاش فریبا، در خصوص تغییر و تحولاتی که در چند روز اخیر در استقلال به وجود آمد، گفت: قبل از هر چیز باید از کادر فنی سابق تشکر کرد. محمود فکری در شرایطی تیم را تحویل گرفت که بی‌پولی، کمبود زمین و نبود امکانات گریبان استقلال را گرفته بود اما او توانست با تلاش چشمگیری که داشت، استقلال را هفته‌ها صدرنشین کند و در پایان نیم‌فصل هم این تیم را تا رده سوم نگه دارد.

وی ادامه داد: همه جای دنیا حق باشگاه و مدیرعامل است که کادر فنی را تغییر دهند. البته کسی که این روزها به استقلال آمده، غریبه نیست، به این تیم اشراف کامل دارد و تک‌تک بازیکنان را می‌شناسد. بنابراین وظیفه من به عنوان پیشکسوت و هوادار آن است که با آمدن مجیدی، از وی حمایت کنم تا به اهدافش دست پیدا کند.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مورد دلایلی که باعث برکناری محمود فکری از سرمربیگری استقلال شد تصریح کرد: فکری استعفا داده و کار تمام شده، نباید دوباره به گذشته برگردیم بلکه همگی باید ضمن تشکر از کادر فنی سابق که زحمات زیادی کشیده‌اند، به کمک کادر جدید بیاییم تا دست در دست هم به همراه هواداران شاهد موفقیت‌های پی‌درپی استقلال باشیم.

فریبا در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: گاهی تغییرات در زمان بسیار خوبی انجام می‌شود. در چنین شرایطی، آبی‌پوشان توانستند دیدار برابر فولاد را با موفقیت به پایان برسانند. با توجه به اینکه رقیب همیشگی ما مساوی کرده و سپاهان هم امتیازاتش با پرسپولیس یکی شده، این پیروزی دوباره استقلال را به جدول بازگرداند و حالا اختلاف استقلال با سپاهان و پرسپولیس تنها چهار امتیاز است؛ ۱۳ بازی و ۳۹ امتیاز باقی مانده و هیچ‌کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی یادآور شد: سپاهان هفته به هفته بهتر می‌شود، آنها عملکرد بسیار خوبی دارند درحالی‌که نیم‌فصل اول لیگ کیفیت خوبی نداشت، اما چهار تیم بالای جدول نمایش قابل قبولی ارائه دادند و تقریباً می‌توان گفت که همه آنها مدعی قهرمانی هستند.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال برابر پیکان تهران از مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی اظهار داشت: مهدی تارتار همیشه مقابل استقلال خوب بوده، آنها فضا را می‌بندند و اجازه حرکت به بازیکنان را نمی‌دهند. ضمن اینکه یک اوت‌انداز خطرناک را هم به لیگ معرفی کرده که توانسته‌اند با این روش نتیجه هم بگیرند بنابراین استقلال مقابل این تیم کار سختی در پیش دارد.

فریبا در پایان گفت: استقلال در جام حذفی حق اشتباه ندارد. هر تیمی که کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهد، باید با جام‌حذفی خداحافظی کند. مجیدی به خوبی می‌داند که نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد. او تجربه زیادی در جام حذفی دارد بنابراین به طور حتم تیمش را از لحاظ روحی و روانی آماده خواهد کرد تا بتوانند روز پنجشنبه با پیروزی برابر پیکان به مرحله بعد صعود کنند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1090647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =