وزارت جهاد وعده افزایش تولیدشکر، جو، پنبه وگیاهان علوفه ای را داد

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال سیر تولید روند صعودی داشته و برای سال آینده شاهد افزایش تولید شکر، پنبه، جو و گیاهان علوفه‌ای خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی؛ جواد وفابخش اظهار داشت: در حوزه محصولات استراتژیک در سال‌های گذشته با سرکوب قیمتی محصولات اساسی رو به رو بودیم اما امسال سیر تولید روند صعودی داشته و برای سال آینده افزایش تولید شکر، پنبه، جو و گیاهان علوفه‌ای را خواهیم داشت.

وی افزود: طبق گزارشات رسیده از استان‌های شرقی، در این استان‌ها شاهد زمستان خشک و گرم هستیم که امیدواریم با تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو این استان‌ها از چالش موجود عبور کنند.

وفابخش تأکید کرد: در صورت بارندگی با پراکندگی مناسب در فروردین و اردیبهشت، مزارع غلات از شرایط خوبی برخوردار خواهند شد.

وی در رابطه با یارانه بذر تصریح کرد: امسال اعتبارات خوبی برای یارانه بذر تخصیص داده شد و تمام مطالبات یارانه بذر سال ۹۸ به اتمام رسید و حواله بخشی از یارانه سال ۹۹ هم به استان‌ها ارسال شد.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با شبکه مراقبت ایام تعطیل عنوان کرد: باید شبکه مراقبت ایام تعطیل به منظور نظارت میدانی تشکیل شود تا مانند هر سال مشکلی در تولید وجود نداشته باشد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =