خلاقیت‌های جوانان ایرانی در دوران تحریم برای حل مشکلات کشور ستودنی است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: جوانان ایرانی خلاقیت‌های خوبی را در دوران تحریم برای حل مشکلات کشور ایجاد کرده‌اند که باید از آن‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان امروز ۱۸ اسفندماه ۹۹ در حاشیه بازدید از اولین رویداد نمایشگاهی «تا ثریا» در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: جوانان در این نمایشگاه ایده‌ها و اختراعات مسئله‌محور و خلاقانه داشته‌اند که قطعا موجب افزایش امید برای مردم خواهد شد؛ جوانان ما خلاقیت‌های خوبی را در دوران تحریم برای حل مشکلات کشور ایجاد کرده‌اند که باید از آن ها استفاده کنیم.

وی افزود: جوانان ما در تمامی حوزه‌ها از جمله رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی، صنایع، علوم آزمایشگاهی و علوم انسانی، فعالیت‌های بسیار خوبی دارند زیرا در دوره‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمنان به دنبال مانع آفرینی برای مسیر پیشرفت علمی در کشور هستند و مفتخریم که جوانان ما توانسته‌اند در زمینه مسائل علمی افتخار آفرین باشند.

کدخدایی تصریح کرد: راهی که امام و مقام معظم رهبری پیش پای جوانان گذاشته‌اند با وجود سنگ‌اندازی دشمنان، راه رشد و تعالی کشور است؛ قطع به یقین جوانان کشور این ظرفیت را دارند که در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی اثرگذار باشند. 

سخنگوی شورای نگهبان در پایان خطرنشان کرد: رویداد نمایشگاهی تا ثریا، لبیکی به فرمایشات مقام‌معظم رهبری مبنی بر لزوم‌خودباوری جوانان بود؛ نسل جوان باید در مسیر رشد و تعالی کشور حرکت کند چرا که می‌توانند علاوه بر حل مشکلات کشور، موجب خوشحالی و خرسندی مردم جامعه شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =