سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال مشخص شد

منصور قنبرزاده مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مراسم تودیع و معارفه هیات رئیسه جدید و سابق فدراسیون فوتبال امروز در محل ساختمان این فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون، شهره موسوی نایب رئیس بانوان، حیدر بهاروند سرپرست نایب رئیسی اول و اعضای جدید هیات رئیسه حضور داشتند.

تعدادی از اعضای سابق هیات رئیسه از جمله کاظم طالقانی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی، لیلی صوفی زاده و محمود اسلامیان هم در این مراسم حاضر بودند.

مهدی محمدنبی دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال شب گذشته از سمتش استعفا کرد و امروز در کنار تیم مدیریتی سابق فدراسیون در جلسه شرکت داشت.

در این نشست، منصور قنبرزاده مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون انتخاب و معرفی شد. قنبرزاده پیش از این برای حضور در فدراسیون به عنوان نایب رئیس پیشنهادی شهاب‌الدین عزیزی خادم احراز صلاحیت نشده بود.

قنبرزاده در مراسم معارفه‌اش گفت: سال ۱۳۸۵ که در باشگاه نفت مسئولیت داشتم درس‌های زیادی را آقای نبی گرفتم. حتی وقتی در لیگ قهرمانان آسیا بودیم از او رهنمود می‌گرفتم. تقدیر بود یک شاگرد بیاید در جایگاه استادش قرار بگیرد. مطمئن باشید وظیفه شاگردی خودم را در قبال استادی که برای فوتبال زحمت کشیده به خوبی انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که باعث ورودم به این حوزه شد، وزن سنگین نبی بود که از نظر فنی، تخصصی و اخلاقی یک الگو برای خود بنده بود. تشکر ویژه دارم و از هیات رئیسه قبل هم خیلی تشکر می‌کنم. تک تک آنها از دوستان بنده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =