دانشمندان انقلابی در عرصه علمی و اشتغال‌زایی دستاوردهای بزرگی را خلق کردند

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دانشمندان انقلابی در عرصه علمی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی دستاوردهای عظیمی را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری رویداد ثریا که امروز (۱۸ اسفندماه) در سازمان بسیج دانشجویی (مجتمع ۱۳ آبان) برگزار شد، گفت: نمایشگاه ثریا بسیار روحیه آفرین برای دانشمندان و نخبگان کشور است چرا که مطمئن می‌شوند که می‌توانند دانش خود را عملیاتی کنند.

وی گفت: عبارت «ما می‌تواینم» در نمایشگاه ثریا مشهود است و این عبارت باید سرلوحه فعالیت در کل جامعه باشد. در حالی که ایران توسط کشورهای عربی تهدید می‌شود و مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است، علم و تولیدات علمی می‌توانند راهگشا باشند.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: دانشمندان انقلابی در عرصه علمی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی دستاوردهای عظیمی را خلق کردند.

وی گفت: مسئولان در گام دوم انقلاب اگر به این جوانان انقلابی و نخبه اعتماد کنند، موفق‌تر از گام اول خواهیم بود.

شکارچی مطرح کرد: دشمنان انقلاب از جهاد دفاعی و نظامی ایران می‌ترسند و به همین میزان نیز از جهاد علمی و اقتصادی ما وحشت دارند.

سخنگوی ستاد نیروهای مسلح گفت: فعالیت‌های نخبگان در نمایشگاه ثریا چشمگیر است و به جامعه القای امید علمی کرده، از سوی دیگر دشمنان انقلاب را نیز ناامید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: علم و نخبگان بسیجی در حفظ  استقلال ایران نقش موثری دارند. مسیر شهدا انقلاب، دفاع مقدس و هسته‌ای که برای حفظ انقلاب بوده، در گام دوم توسط نخبگان بسیجی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =