آغاز پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۷ اسفند و براساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حسین امیری‌گنجه در حاشیه نشست هفتگی کارشناسان طرح ملی ۳۰۷۰ گفت: با توجه به دستور اداری مورخ ۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ حقوق بازنشستگانی که نام‌خانوادگی آنان با آ و الف شروع می‌شود، از روز جمعه به ۱۵ اسفند ماه حساب آنها واریز شده است.

وی ادامه داد: سایر بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز بر اساس حروف الفبا تا روز ۲۷ اسفند حقوق خود را دریافت خواهند کرد و مطابق با روال همیشگی این سازمان حقوق تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران پیش از پایان ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

امیری‌گنجه با تاکید بر اینکه کلیه مستمری‌های بازنشستگان در سال ۱۳۹۹ پرداخت شده، تصریح کرد: در سال جاری با افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و اجرای متناسب‌سازی؛ حقوق دریافتی بازنشستگان از مرداد ماه سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ حدود ۴۲% افزایش داشته است و در صورت تصویب نهایی پرداخت ۹۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در بودجه سال ۱۴۰۰ مرحله دیگری از متناسب‌سازی نیز انجام می‌شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بیان اینکه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی موجب بهبود وضعیت معیشت این افراد شده است، گفت: پس از اجرای متناسب‌سازی در تأمین اجتماعی، سایر صندوق‌های بازنشستگی نیز برنامه متناسب‌سازی اجرا کردند که در نتیجه آن میزان دریافتی بازنشستگان آنها افزایش بیشتری داشت و فاصله‌ای بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با سایر صندوق‌‎ها ایجاد شده است که باید برطرف شود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =