رسیدن به فینال المپیک برایمان دور از دسترس نیست

رییس فدراسیون قایقرانی با تمجید از شرایط برگزاری لیگ برتر قایقرانی کشور گفت: نبودن مسابقات یکی از معضلات قایقران‌ها در سال اخیر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دکتر سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در گفتگویی اختصاصی درباره مسابقات این فصل لیگ برتر قایقرانی کشور گفت: باعث خوشحالی است که بگویم در این دوره از مسابقات مخصوصا امروز و در روز پایانی، یک رقابت مثال زدنی را در عرصه ورزش شاهد بودیم. این نکته مهم را هم باید تبریک بگویم که خانواده قایقرانی توانستند در قاب تلویزیون دیده شوند و باعث افتخار خانواده‌های خود باشند. از جناب صالحی امیری هم باید تشکر کرد که تا به امروز پشت فدراسیون و شخص رییس فدراسیون بودند و همچنین به کمک اعضای هیات اجرایی هر چه از دستشان بر می‌آمد برای این رشته انجام دادند که باعث افتخار بنده هست و جای قدردانی دارد.

تشکر از خانواده قایقرانی

وی در ادامه افزود: تشکر از تمام خانواده قایقرانی، پرسنل فدراسیون، داوران، مربیان ورزشکاران و روسای هیات‌های استان‌ها که در این زمینه به همراه باشگاه‌ها کاری کردند که برای اولین بار لیگ با نام باشگاه‌ها برگزار شد. امیدوارم دیده شدن این مسابقات در رسانه ملی سبب شود تا توجه نوجوان های علاقه مند به این رشته افزایش پیدا کند. از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم تا در این زمینه همراه ما باشند.

به دنبال شگفتی در المپیک هستیم

دکتر سهرابیان در ادامه به مسابقات المپیک اشاره کرد و گفت: امیدواریم برای سال‌های آینده رشته قایقرانی بتواند در مسابقات آسیایی یا المپیک مقام‌های درخور توجهی را کسب کند و ورزشکاران ما شگفتی ساز شوند و باعث بالا رفتن رنکینگ کشور در مسابقات پیش رو باشند، چرا که قایقرانی با یک برنامه ریزی منظم و تداوم حمایت‌ها می‌تواند برای هشت تا دوازده سال آینده در المپیک فینالیست داشته باشد.

خلأ مسابقات را با لیگ منظم جبران کردیم

رییس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: نبودن مسابقات ورزشی در سالی که گذشت،یکی از معضلات قایقران‌ها در سال اخیر بود. کرونا باعث شد تا رقابت‌های تدارکاتی و تمرینی در تمام دنیا قطع شوند و این موضوع به آماده سازی تمام تیم‌ها ضربه زد. ملی پوشان نیاز دارند تا با حضور در چنین مسابقاتی، از شرایط خود ارزیابی درستی داشته باشند که حالا با برگزاری لیگ این خلا مسابقات تا حدود زیادی برطرف شد. نکته دیگر اینکه در سال نود و نه در هشت رشته براساس جنسیت توانستیم مسابقات را برگزار کنیم. همچنین شش رشته لیگ قایقرانی پخش مستقیم شد به نوعی جزو موفقیت‌های برگزاری لیگ امسال است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =