برگزاری طرح «نوروز کرونایی» توسط مراکز مشاوره دانشگاه‌ها

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: طرح نوروز کرونایی با شعار سلامت روان و حال خوب در نوروز ۱۴۰۰توسط مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجید صفاری نیا گفت: طرح نوروز کرونایی از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت .

وی افزود: برخورداری دانشجویان از سلامت روان و حال خوب برای ما یک اصل است و بر اساس طرح مذکور، در ایام نوروز دانشجویان به مدت دو ساعت و از ساعت ۱۷ الی ۱۹ از طریق اینترنت به محتواهای آموزشی در موضوع بهداشت روانی ومحتوای سرگرمی در قالب فیلم، موسیقی ، شعر، مسابقه ، استندآپ و تئاتر دسترسی خواهند داشت.

 صفاری نیا با اشاره به پیامدهای روانی و اجتماعی کرونا و ممنوعیت مسافرت نوروزی به علت کرونا گفت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌کوشد با ارائه چنین برنامه‌های ضمن آموزش‌های علمی با ارائه محتوای سرگرمی، سنگینی و تاثیرات کرونا را کاهش دهند.

 وی تاکید کرد: برنامه‌های سلامت روان و حال خوب در نوروز به شکل ویبنار ارائه می‌شود و مشارکت دانشجویان در برنامه باعث می‌شود دانشجویان با یکدیگر احساس همدلی و یکپارچگی کنند.

براساس این گزارش دانشجویان و خانواده‌ها می‌توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/moshavereh99/norouz1400 و 

www.aparat.com/moshaverhvasalamat از این برنامه استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =