سامانه بارشی جمعه در اغلب نقاط کشور فعال خواهد بود

روز جمعه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق و جنوب فعال است و از روز پنجشنبه تا شنبه در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه نیمه شمالی کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی امروز در برخی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش رخ می‌دهد، فردا علاوه بر این مناطق در برخی نقاط غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی روز پنجشنبه سامانه بارشی فعالی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد و شمال غرب، برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و به‌تدریج شمال شرق کشور را در بر خواهد گرفت.

روز جمعه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق و جنوب فعال است، و روز شنبه فعالیت سامانه بارشی محدود به سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور خواهد شد همچنین این سامانه در اواخر وقت این روز از سمت شمال شرقی از کشور خارج می‌شود.

از روز پنجشنبه تا شنبه در بیشتر مناطق کشور به‌ویژه نیمه شمالی کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد همچنین در سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا و در جنوب غرب کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =