دانشجویان سرمایه‌های ملی کشور هستند/ راه‌اندازی دانشکده مهندسی عمران و سامانه زمین در واحد تهران مرکزی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی گفت: دانشجویان سرمایه‌های ملی کشور هستند و برای حل مسائل دانشجویان، همدلی و همفکری همه اعضای هیئت علمی ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در نشست صمیمانه با مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت علمی رشته‌های عمران، نفت، مواد، معدن و محیط زیست واحد تهران مرکزی که در مجتمع دانشگاهی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان سرمایه‌های ملی کشور هستند و برای حل مسائل دانشجویان، همدلی و همفکری همه اعضای هیئت علمی ضروری است.

ارتباط میان استادان و دانشجویان باید مانند ارتباط والدین با فرزندان باشد

وی با بیان اینکه ارتباط میان استادان و دانشجویان باید مانند ارتباط والدین با فرزندان باشد، خطاب به اعضای هیئت علمی حاضر در جلسه گفت: از فرصت‌های پیش رو برای کسب دانش استفاده کنید و در جهت ارتقای سطح علمی خود و دانشجویان تلاش کنید، چرا که در سنین بالاتر دیگر فرصت علم‌آموزی را نخواهید داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی ضمن استقبال از راه‌اندازی دانشکده مهندسی عمران و سامانه زمین در واحد تهران مرکزی، افزود: در صورت همکاری همه‌جانبه اساتید متخصص ومتعهد، راه‌اندازی دانشکده مهندسی عمران و  سامانه زمین می‌تواند منشأ اثر علمی و تخصصی بسیار بالایی باشد.

راه‌اندازی رشته صنایع غذایی با دو گرایش تکنولوژی و بیوتکنولوژی در مقطع کارشناسی ارشد

آقامیری در بخش دیگری از این نشست ضمن قدردانی از مدیران گروه‌های حاضر در جلسه از راه‌اندازی رشته صنایع غذایی با دو گرایش تکنولوژی و بیوتکنولوژی در مقطع کارشناسی ارشد استقبال کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و به‌ویژه واحد تهران مرکزی از ایجاد رشته گرایش‌های بین رشته‌ای استقبال می‌کند و انتظار داریم اعضای هیئت علمی با تشریک مساعی و بهره‌گیری از خرد جمعی توأم با همدلی در ایجاد رشته‌های جدید با توجه به نیاز کشور اهتمام بورزند.

ضرورت گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت

وی بر ضرورت گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت کشور تأکید کرد و گفت: باید با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با برندهای صنعتی کشور در رشته‌های مختلف مهندسی و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و همچنین معرفی دانشجویان به صنایع مختلف برای گذراندن دوره‌های کارآموزی، فرصت کسب دانش و مهارت را برای دانشجویان فراهم کنیم. 

بر اساس این گزارش، مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیئت علمی که در این نشست حضور بهم رساندند به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در حوزهای مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداختند.

از جمله مباحثی که در این نشست مطرح شد می‌توان به ایجاد رشته گرایش‌های بین رشته‌ای، بهره‌گیری از خرد جمعی و ایجاد ارتباط و تعامل مؤثر توأم با همدلی بین اساتید در جهت ارتقای کیفی دانشجویان و دانشگاه و گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1090820

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =