کسانی که علیه «حشد شعبی» موضع‌گیری می‌کنند حامی داعش هستند

تحلیلگر عراقی با اشاره به برخی مواضع علیه «حشد شعبی»، گفت: نیروهای حشد شعبی خون خود را برای آزادسازی شهرهای عراق از لوث داعش داده اند و کسانی که علیه آنها موضع می گیرند، خود حامی داعش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)و به نقل از الفرات نیوز؛ «احمد عبدالساده» تحلیلگر مسائل سیاسی عراق در سخنانی به برخی مواضع علیه نیروهای «حشد شعبی» در این کشور واکنش نشان داد و از آن به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به جنایت اخیر داعش در منطقه «البو دور» واقع در استان صلاح الدین، گفت: متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی خواستار خروج حشد شعبی از مناطق آزادشده از لوث داعش هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عراق در ادامه یادآور شد: این درخواست درحالی مطرح می شود که نیروهای حشد شعبی خون خود را برای آزادی شهرهای عراق از لوث تروریست های تکفیری داعش نثار کرده اند و هم اکنون نیز جانفشانی می کنند.

عبدالساده همچنین اظهار داشت: کسانی که پیشتر سابقه حمایت از داعش را داشته اند، امروز خواستار خروج حشد شعبی از برخی نقاط عراق می شوند. کسانی که چنین مواضعی اتخاذ می کنند، خود حامی داعش هستند.

پیش از این، ابراهیم المالکی فعال رسانه ای عراقی به جنایت تروریستی صلاح الدین و تبلیغات علیه حشد شعبی واکنش نشان داد و اعلام کرد: گروه داعش جنایت البودور در صلاح الدین را برعهده گرفت. آنهایی که خواستار اخراج حشد شعبی از شهرهای عراق بودند، کمی ساکت شوند و دست بردارند.

نعیم العبودی نماینده پارلمان عراق هم به اتهام زنی هایی علیه سازمان حشد شعبی واکنش نشان داد و گفت: برخی افراد طبق معمول اصرار بر این دارند که با سوء استفاده از اتفاقاتی که رخ می‌دهد و افرادی که کشته می شوند، اتهاماتی را علیه حشد شعبی مطرح کنند.

وی افزود: اکنون هم جنایت در یک منطقه در صلاح الدین را فرصتی می بینند تا از طریق آن بتوانند به دستاوردهای سیاسی برسند. حال که گروه تروریستی داعش قبول کرده است که این جنایت را مرتکب شده، این افراد ساکت شده اند.

گفتنی است داعشی ها چندی پیش به منطقه البودور در جنوب تکریت حمله کردند که در پی آن ۷ نفر که همگی از یک خانواده بودند، کشته شدند و یک نفر دیگر نیز که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =