اعتراض به عدم ارائه لایحه رویداد ۱۴۰۰ به شورا

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تذکر بنده به شهردار این است که چرا هنوز لایحه رویداد تهران ۱۴۰۰ و جزئیات نحوه هزینه کرد بودجه های آن، به شورای شهر ارائه نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت نظری در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر به عدم وجود شفافیت در اجرای رویداد ۱۴۰۰ گفت: نوروز امسال شاهد انجام رویداد تهران ۱۴۰۰ هستیم. طبق مصوبه سال ۹۶، لایحه‌ای با عنوان الزام شهرداری به ارائه لایحه رویداد ۱۴۰۰ به شورای شهر داشتیم

وی افزود: لایحه‌ای که با تأخیر و ناقص به شورا آمد و به دلیل ابهامات فراوان تأیید نشد. آذر ماه ۹۸ قرار شد مجدداً لایحه به شورا ارائه شود اما این ارائه انجام نشد و در این وضعیت شاهدیم که شهرداری با محوریت معاونت فرهنگی، اقدام به اکران بنرهای رویداد ۱۴۰۰ کرده است.

عضو شورای شهر عنوان کرد: سوال این است که آیا قرار است این رویداد به همین بنرها ختم شود یا قرار است اتفاق بیشتری رخ دهد. به علاوه اگر قرار است اتفاق بیشتری رخ دهد چرا هنوز به تأیید شورای شهر نرسیده است.

نظری تصریح کرد: متأسفانه علیرغم همه تأکیدات شورا، هنوز دستگاه‌های شهرداری برای ارائه این لایحه به شورا اقدام نکرده‌اند. تذکر بنده به شهردار این است چرا هنوز لایحه این رویداد به شورای شهر ارائه نشده و جزئیات رویداد و نحوه هزینه کرد بودجه‌های آن چرا هنوز به شورای شهر اعلام نشده است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1090935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =