زمان برگزاری آزمون فلوشیپ پزشکی تغییر کرد

زمان برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) که قرار بود خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شود به تعویق افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

پیش از این قرار بود این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت همزمان در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شود که بنابر اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی زمان آزمون به تعویق افتاد و آزمون در ۱۰ تیرماه برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون توزیع می شود. آزمون کتبی (به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۰ در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

با توجه به رأی صادره در نود و سومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) دوباره به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار شده است.

بررسی به اعتراضات آزمون کتبی جمعه ۱۱ تیرماه 1400 از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون انجام می‌گیرد.

آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها برای پذیرش فلوشیپ از ۱۲ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود و اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون برعهده دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =