کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در پایتخت/ محدودیت‌های شبانه ادامه دارد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در پایتخت خبر داد و گفت: محدودیت های شبانه در ایام نوروز هم برقرار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار محمد حسین حمیدی صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در جمع رؤسای پلیس راه سراسر کشور روز گذشته مورد تقدیر قرار گرفت زیرا رتبه نخست کاهش تصادفات تهران بزرگ را برای دومین سال پیاپی حفظ کرد و بین شهرهای کشور در حوزه درون‌شهری رتبه نخست را در کاهش تصادفات کسب کرد.

وی افزود: به رغم شرایط متفاوت و اینکه در برخی مواقع حوادث به طور مثال در حوزه موتورسیکلت کاهش پیدا کرد اما سرجمع آمار فوتی‌های سوانح رانندگی در شهر تهران در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشت.

سردار حمیدی بیان کرد: پلیس برای حفظ ایمنی مردم در حوزه مقابله با کرونا تلاش‌های ویژه‌ای داشت، باید اعلام کنم چند نفر از همکاران بنده بر اثر ابتلاء به این بیماری فوت کردند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مردم باید در ایام پایانی سال دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چرخش سفرها ترافیک را بیشتر و کار را برای همکاران بنده سخت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: در چند روز آینده خریدهای شب عید را داریم، ترافیک سنگین‌تر است همچنین زیارت اهل قبور را در پنج شنبه و جمعه آخر سال خواهیم داشت.

سردار حمیدی بیان کرد: در روز ولادت حضرت علی (ع) نزدیک به ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو (حدود ۵۰۰ هزار نفر) وارد بهشت زهرا شدند، برآورد ما برای پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز همین است که خود را آماده کرده و با سازمان بهشت زهرا جلسه‌ای برگزار کردیم، ان‌شاءالله در این دو روز بدون دغدغه سپری کنیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تعطیلات نوروز نیز شرایط متفاوتی خواهیم داشت، سرعت‌ها به دلیل خلوت شدن معابر بالا می‌برد، خلوتی شب دلیلی بر افزایش سرعت نیست، دوربین‌ها ضمن کالیبره شدن تخلفات را رصد می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تعطیلی ایام نوروز ربطی به لغو محدودیت‌های تردد شبانه ندارد و این محدودیت‌ها همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =