سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای هیدج، کمیجان و اسکو را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه، سیدحمیدرضا موسوی را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج»، عبداله رحیمی را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان» و احد عبادی را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو» منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به سیدحمیدرضا موسوی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

سیدحمیدرضا موسوی دارای مدرک دکتری تخصصی الکترونیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است که دارای سوابقی از جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماهنشان و مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین طی نامه ای جداگانه ضمن موافقت با استعفای حجت الاسلام والمسلمین محمود جعفری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج از زحمات و تلاشهای وی قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به عبداله رحیمی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

عبداله رحیمی دارای مدرک دکتری تخصصی تاریخ و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک است که معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان از جمله سوابقی اجرایی وی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای جداگانه، از تلاش های سید پوریا میربزرگی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کمیجان قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به  احد عبادی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

 احد عبادی دارای مدرک دکتری تخصصی تاریخ و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است که دارای سوابقی از جمله رئیس دانشگاه علمی و کاربردی، رئیس کمیته علمی سند توسعه و تدبیر استان آذربایجان شرقی و مشاوره پژوهشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین طی نامه ای، از زحمات آیدین باقرزاده کثیری سرپرست موقت سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =