‌آماده باش ستاد مدیریت بحران شمال تهران در آخرین سه شنبه سال

مدیریت بحران شهرداری منطقه یک برای جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و واکنش سریع، در آخرین سه شنبه سال و مراسم چهارشنبه سوری آماده باش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جلسه فرماندهی حادثه، سه شنبه ٢٦ اسفند ماه در پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه (ازگل) از ساعت ١٧ تا پایان آماده باش با هدف نظارت و هدایت بر حوادث با حضور اعضای تخصصی و عمومی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه از جمله نمایندگان سرکلانتری یکم فاتب، پلیس راهور منطقه، منطقه ۳ سازمان آتش نشانی، اورژانس شمال تهران، ادارات آب، برق، گاز، هلال احمر و نواحی دهگانه تشکیل می‌شود.

او افزود: تیم‌های عملیاتی اطفاء حریق و اورژانس سیار در محل‌های پر جمعیت و خطر ساز منطقه مستقر می‌شوند و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز اقدامات لازم را جهت کمک رسانی به مصدومین احتمالی انجام می‌دهند.

فاتحی منش تصریح کرد: آموزش‌های مجازی به شهروندان نیز توسط سراهای محلات در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خطرات آتش و راهکارهایی برای مراقبت بیشتر والدین از فرزندانشان در حال انجام است.

دبیر ستاد مدیریت بحران با اشاره به نقش اطلاع رسانی در کاهش خطرات و حوادث گفت: پیام‌های اطلاع رسانی در قالب بنر و پوستر نیز برای هوشیاری بیشتر شهروندان در سطح منطقه یک در حال نصب است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =