پیشکسوت پرسپولیس جواب شکوری را داد/ با من درست حرف بزنید

مدیرآکادمی پرسپولیس گفت: شکوری نظر شخصی خودش را درباره تیم‌های پایه گفته است و سمیعی مدیرعامل باشگاه در نشست با اعضای آکادمی حرف‌های دیگری زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ انتقادهای ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس از مسولان آکادمی این تیم، محمد پنجعلی را دلگیر کرد. او در مصاحبه ای پاسخ شکوری را داد.

*معمولا در دنیا می‌گویند کار آکادمی سازندگی است و باید ببینیم مدیران پرسپولیس چه چیزی به تیم‌های پایه داده‌اند و چه چیزی می‌خواهند. تا امروز شرمنده بچه‌ها هستم و از اول سال یک هزارتومانی به تیم تزریق نشده است.

*شکوری نظر شخصی خودش را درباره تیم‌های پایه گفته و سمیعی مدیرعامل باشگاه در نشست با اعضای آکادمی حرف‌های دیگری زد. سمیعی گفته بود که هر کسی کاری دارد مستقیما به خودم بگوید و در جریان کامل مشکلات هستند. او قول داد که مشکلات تیم را حل می‌کند از این طرف شکوری حرف دیگری می‌زند و صحبت از بررسی نتایج تیم می‌زند.

*همه عمرم را صرف پرسپولیس کرده‌ام و خاک این تیم را خورده‌ام. این نحوه صحبت شایسته من  نیست. در فرصت مناسب خودم با سمیعی صحبت می‌کنم؛ اگر واقعا مرا نمی‌خواهند خودم صدرصد استعفا می‌دهم. این درست نیست که شکوری در رسانه‌ها درباره کار من صحبت کند. جای حل مسئله جلسات داخلی پرسپولیس است. باز هم می‌گویم شرمنده همه بچه‌ها هستم، چون از اول سال یک هزارتومانی به آنها پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

منبع:میزان

کد خبر: 1091159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =